Pucken
Arbete ger frihet !
- Gick med
- 7 Feb 2006
- Hoj
- Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visste inte att jag hade en dubbelgångare, en kändis dessutom.![]()
![]()
Look alikes...
![]()
Visste inte att jag hade en dubbelgångare, en kändis dessutom.![]()
Tur att man inte dricker kaffe iaf.![]()
Men helveti.. de va dom största stygn jag sett på länge, och jag jobbar ändå inom vården! Måste vart schysst insyn till skallbenet hurredu. Aj.Jag LOVAR, jag är en snäll pojke...![]()
![]()
Lägger till en bild där jag ser någorlunda normal ut också, så att jag inte skrämmer bort alla småbarn som jag ska försöka bjuda på godis...
Jag LOVAR, jag är en snäll pojke...![]()
![]()
Lägger till en bild där jag ser någorlunda normal ut också, så att jag inte skrämmer bort alla småbarn som jag ska försöka bjuda på godis...
Men helveti.. de va dom största stygn jag sett på länge, och jag jobbar ändå inom vården! Måste vart schysst insyn till skallbenet hurredu. Aj.
Janå, det var tydligen relativt djupt jo.
De hade anlagt en hinderbana i stora bassängen på Fyrishov. Jag var tydligen lite för lång och lite för atletisk (lite för ouppmärksam/dum?) och hoppade för långt i starten, vilket ledde till att jag tvungen att dyka rakt ner, och det tog ganska snabbt stopp i bassängbotten.
Kom upp till ytan, spottade ut en tandflisa, kände att jag hade ont vid höger öga så jag höll handen emot, och klättrade upp ur bassängen. Folk tittade skräckslaget på mig och sade att jag måste till akuten. Jag protesterade (är uppvuxen med en mor som tycker att "det läker nog av sig självt" och så tejpar hon några varv) och förstod inte att jag hade ett gapande sår i pannan ur vilket det strömmade ganska stora mängder blod.
Hursomhaver. Min bror pluggar till läkare och råkade befinna sig på sjukhuset på praktik just då, så han fick tom. äran att sy mig (på min begäran), vilket var en ganska kul grej.
Tro mig, jag brukar ALLTID predika om hur farligt det är att dyka när det är grunt, och har aldrig gjort det före eller efter denna gång. Men nu slog det slint i skallen, och tur som jag hade så klarade jag mig med blotta förskräckelsen.![]()
Janå, det var tydligen relativt djupt jo.
De hade anlagt en hinderbana i stora bassängen på Fyrishov. Jag var tydligen lite för lång och lite för atletisk (lite för ouppmärksam/dum?) och hoppade för långt i starten, vilket ledde till att jag tvungen att dyka rakt ner, och det tog ganska snabbt stopp i bassängbotten.
Kom upp till ytan, spottade ut en tandflisa, kände att jag hade ont vid höger öga så jag höll handen emot, och klättrade upp ur bassängen. Folk tittade skräckslaget på mig och sade att jag måste till akuten. Jag protesterade (är uppvuxen med en mor som tycker att "det läker nog av sig självt" och så tejpar hon några varv) och förstod inte att jag hade ett gapande sår i pannan ur vilket det strömmade ganska stora mängder blod.
Hursomhaver. Min bror pluggar till läkare och råkade befinna sig på sjukhuset på praktik just då, så han fick tom. äran att sy mig (på min begäran), vilket var en ganska kul grej.
Tro mig, jag brukar ALLTID predika om hur farligt det är att dyka när det är grunt, och har aldrig gjort det före eller efter denna gång. Men nu slog det slint i skallen, och tur som jag hade så klarade jag mig med blotta förskräckelsen.![]()
Du får vara försiktig det hade kunnat gått riktigt illa!
Men va kul att han fick sy dig och att han faktiskt ville det, det är inte vanligt att man brukar vilja sy eller operera en anhörig!
Var det inte du och ngn annan ålänning som var här i Sthlm och hoppade från Västerbron för några somrar sedan?
![]()
![]()
![]()
Du får vara försiktig det hade kunnat gått riktigt illa!
Men va kul att han fick sy dig och att han faktiskt ville det, det är inte vanligt att man brukar vilja sy eller operera en anhörig!
Hehe, jajjemän. Här är tråden.
Upptäckte dock nyss att alla bilder försvunnit. Får ta och länka om dem.![]()
Hehe, jajjemän. Här är tråden.
Upptäckte dock nyss att alla bilder försvunnit. Får ta och länka om dem.![]()
Läste i den där tråden. Kommer du lägga upp dom bilderna igen eller, och isf var? Blev jäkligt nyfiken nu.![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |