Bilder på medlemmar

Alla damer! Här får ni en färsk otränad 17åring att glo på efter alla dessa gubbar :) :rolleyes: :tungan

(fyller år idag! säg grattis!)

grattis, och fyfan vad klen du var:rofl

Jag måste också porra mig lite! Tihihihi!
Här är lilla jag och Teo Tssss *Ler* Hihihi
Jag till höger , Ligga? *Fniss*

IMG_1952.jpg

fan vad het du var då jörgen!:kär

Last edited:
Tyst!!! Du ska stå 1.25 bakom oss under vigseln och smacka på alla som bråkar med järnröret, prexis som vi sa.

så jag ska både gifta mig med dig och stå 1.25 m bakom dig och agera mafioso, samtidigt??:va jag är man, klart jag inte fixar flera saker samtidigt:D du får hyra in en annan bodyguard så kan vi stå framme vid altaret och smeka på varandra ringarna i lugn och ro:7peta

Grattis!! :Rockbanan

Jag ser att det växer smörgåskrasse under armarna! Det är bra! :nicka
Tack
Haha, ja visst :) :tummenupp

grattis, och fyfan vad klen du var:rofl

Som jag skrev, otränad! Senast jag tränade var nog dagen innan jag tog A1-kortet.... i JUNI:rolleyes: :tummenupp sen dess så har jag inte orkat faktiskt, men jag ska nog ta upp detdära igen, gött o kunna impa på brewdarna med lite muskler vettu :tummenupp :D :)

Som jag skrev, otränad! Senast jag tränade var nog dagen innan jag tog A1-kortet.... i JUNI:rolleyes: :tummenupp sen dess så har jag inte orkat faktiskt, men jag ska nog ta upp detdära igen, gött o kunna impa på brewdarna med lite muskler vettu :tummenupp :D :)

som om du var biffigare då:såjaponken
nejdå, nu ska jag inte vara elak när det är födelsedag och allt:tungan
muskler för att impa... suck:D muskler ska inte se bra ut, de ska göra sitt job:fakta själv tränar jag för att bli stark, uthållig och smidig, allt för att kunna ta vara på mig själv i en situation där civilisationen sviker mig:tummenupp

:tummenupp

Bifogat

• n596162033_382930_5880.jpg
    n596162033_382930_5880.jpg
    25.7 KB · Visningar: 139
som om du var biffigare då:såjaponken
nejdå, nu ska jag inte vara elak när det är födelsedag och allt:tungan
muskler för att impa... suck:D muskler ska inte se bra ut, de ska göra sitt job:fakta själv tränar jag för att bli stark, uthållig och smidig, allt för att kunna ta vara på mig själv i en situation där civilisationen sviker mig:tummenupp

Nä, faktiskt inte, har mer mage nu bara:rolleyes: men inte som jörgen iof.:näsblod

:rolleyes:

haha, jag behöver inte vara särskillt stark, jag klarar mig i skogen ändå, om civilisationen sviker. Om jag får ha med mig en studsare och en kniv, och en kasse amunition dårå.:) :tummenupp

Men om du ska gifta dig med Jörgen så kanske det behövs lite styrka, uthållighet och smidigh(f)et
:tummenupp :tummenupp

:)

Nä, faktiskt inte, har mer mage nu bara:rolleyes: men inte som jörgen iof.:näsblod

:rolleyes:

haha, jag behöver inte vara särskillt stark, jag klarar mig i skogen ändå, om civilisationen sviker. Om jag får ha med mig en studsare och en kniv, och en kasse amunition dårå.:) :tummenupp

Men om du ska gifta dig med Jörgen så kanske det behövs lite styrka, uthållighet och smidigh(f)et
:tummenupp :tummenupp

:)

mohaha:hihi

studsare, kniv och ammo är civilisation:fakta det jag menar är att du ska kunna fälla en älg med tänderna, flå den med naglarna och steka den med en brakskit. DÅ (!!) har du uppnått civilisationsoberoende:tummenupp

jörgen är snäll och from som ett lamm(kött):tungan

Ja gärna :brynad, är han (teo) singel eller?

ingen annan vill ha teo så fråga du:tummenupp

Last edited:
mohaha:hihi

studsare, kniv och ammo är civilisation:fakta det jag menar är att du ska kunna fälla en älg med tänderna, flå den med naglarna och steka den med en brakskit. DÅ (!!) har du uppnått civilisationsoberoende:tummenupp

jörgen är snäll och from som ett lamm(kött):tungan

Närå! Men de e lungt, jag ger mig på dom mindre djuren med tänderna vettu! Typ ekorrar och hamstrar o sån skit, det går o överleva på, går att käka rått också! o så kan man göra en fin klänning i igelkottaskinn :tummenupp

Jörgen är inget lamm! Han är en Bock!!!

:) :rolleyes: :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP