Bilder på medlemmar

GSXR anyone :tuttar

Christopher_Vollen.jpg

DSC00910-2.jpg

DSC00911-2.jpg

Meg_R1000.jpg

mje handskarna är sååå 2006, men bilden e pure 2007..

äääh, du tolkar knäppt...

Du önskar du kunde få köra plastraket som mig, men din gamla sletna kropp lämpar sig varken för att va inpackad i ett sexy skinnställ eller agera fällkniv. :tungan

:hihi Tighta skinnställ har jag haft i 22 år, så det är min påse. Man sitter mer ihopvikt på min hoj än din. Däremot har jag inte ngt blixt-grodon ställ med fartränder, blixtar och plastgrejer här och där. Som du har haft hela din...hm... ettåriga hojkarriär ;)

Du får komma hit till sthlm babyface, ska du får dra mot fornminnet! :hihi

:hihi Tighta skinnställ har jag haft i 22 år, så det är min påse. Man sitter mer ihopvikt på min hoj än din. Däremot har jag inte ngt blixt-grodon ställ med fartränder, blixtar och plastgrejer här och där. Som du har haft hela din...hm... ettåriga hojkarriär ;)

Du får komma hit till sthlm babyface, ska du får dra mot fornminnet! :hihi

Fan va kungliga vi är på att snacka OT :D

Min hojkarriär är inte ens ettårig, men jag kör ifrån dig ändå.
O ja, jag ska ta mig te sthlm nångång när det är fint väder samtidigt som jag e ledig... :gnissla

Fan va kungliga vi är på att snacka OT :D

Min hojkarriär är inte ens ettårig, men jag kör ifrån dig ändå.
O ja, jag ska ta mig te sthlm nångång när det är fint väder samtidigt som jag e ledig... :gnissla

Ja det är vi bäst på! :hihi Det här är endå en usel tråd som annars lockar fåfänga och egenkära att lägga upp sina PS:ade idolbilder på sig själva :hihi

Men jag ska sluta nu.
Säg till när du kommer till Stockholm! Jag ska starta på tvåan så du får lite handikapp vi rödljusen. :hihi

/J

Ja det är vi bäst på! :hihi Det här är endå en usel tråd som annars lockar fåfänga och egenkära att lägga upp sina PS:ade idolbilder på sig själva :hihi

Men jag ska sluta nu.
Säg till när du kommer till Stockholm! Jag ska starta på tvåan så du får lite handikapp vi rödljusen. :hihi

/J

Jag photoshopar inga bilder!:rolleyes:
Använder bara paint för att få ner storleken :D

Yeeee, du får ju säga te när de e nå kul där borta så man kan spontanåka iväg på nåt, me min tur så sitter alla hojåkare inne o glor just den dan ja e i hufvudstan annars...

Här är en bild på mig, jag får ursäkta att jag är lite sladdrig, bilden är från i vintras men nu sitter sommardeffen som en smäck.

Bifogat

• chrillemarcus kopia.jpg
    chrillemarcus kopia.jpg
    51.2 KB · Visningar: 346

Men jag ska sluta nu.

/J

Kungligt..

Då har vi en utmaning på gång.. Dax att börja samla folk och sälja biljetter...

Kanske inte samma hyp som med v-gurkan men ändå, denna match drar till sig åskådare.. :tummenupp :yoparty

Kungligt..

Då har vi en utmaning på gång.. Dax att börja samla folk och sälja biljetter...

Kanske inte samma hyp som med v-gurkan men ändå, denna match drar till sig åskådare.. :tummenupp :yoparty

Andreas hoj är ju en vanlig serietillverkad sporthoj så det kan man ju klara av per korrespondens: att jag drar mot en likadan 600:a här i Stockholm och skickar det filmade sorgespelet till Andreas.

V-gurra verkar ligga er ducatister varmt om hjärtat. Undras vad han tog vägen ;)

/J

Här är en bild på mig, jag får ursäkta att jag är lite sladdrig, bilden är från i vintras men nu sitter sommardeffen som en smäck.

Fyfan....det här var årets bästa inlägg och jag kan inte sluta garva. thanx :tummenupp

Ps Att handduken är på plats beror det också på att det var vinter :D Ds

Andreas hoj är ju en vanlig serietillverkad sporthoj så det kan man ju klara av per korrespondens: att jag drar mot en likadan 600:a här i Stockholm och skickar det filmade sorgespelet till Andreas.

V-gurra verkar ligga er ducatister varmt om hjärtat. Undras vad han tog vägen ;)

/J

Jag ska förnedra dig... du tror fortfarande jag har en 600 från fabrik...tss...

Hittade en till schysst bild på mig
Det är ett par gula string jag har på mig.

Bifogat

• dregga.JPG
    dregga.JPG
    21.6 KB · Visningar: 145
Ja o snuttan:D
hemsk bild 05-06 på morgonen..:gnissla

Bifogat

• caas.jpg
    caas.jpg
    16 KB · Visningar: 824
Last edited:
Nyheter