L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Vår BC är tvärtom. Om hon kommer lös springer hon iväg och vallar inhängnade hästar.7 månader nu och börjar bli riktigt duktig på att valla hästar som sluppit lösa!
![]()
![]()
Enligt henne ska de vara samlade i hörnet i hagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vår BC är tvärtom. Om hon kommer lös springer hon iväg och vallar inhängnade hästar.7 månader nu och börjar bli riktigt duktig på att valla hästar som sluppit lösa!
![]()
![]()
Hon vill ha godis…Undrar om hon vill nåt... View attachment 520805
Det vanligaste är att hon vill att jag inte sitter still. Sen kan det vara godis, boll, dragkamp promenad eller vad som helst. Utom när jag sträcker mig efter bilnycklarna. Då går hon och lägger sig i soffan.Hon vill ha godis…
- Ah det där känns igen hos tjejens vovve som psykbryter henne genom att sitta o stirra uppfodrande på henne så snart hon sätter sig i soffan. Den ständiga kommentaren varje kväll: "Men vad vill han?"Det vanligaste är att hon vill att jag inte sitter still. Sen kan det vara godis, boll, dragkamp promenad eller vad som helst.
Ögonen säger " var är min present?"Den här kattan kommer och möter mig vid bilen när jag kommer hem från jobbet.
View attachment 521358
Hon går bredvid mig och skriker tills jag har serverat färskt blötfoder. Jag tycker det är charmigt att hon kommer springande när hon hör min bil på uppfarten. Hustrun säger att hon vet att jag är nära när katten börjar röra sig.Ögonen säger " var är min present?"
Svansen säger "bäst att det finns en present annars!"
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |