Storpudel, 13 veckor på bilden. Körde hem från uppfödaren i Umeå i lördags.Vad är Loke för ras? Ser snudd på exakt ut som vår Irländska vattenspaniel vi hade för många år sedan. Men hon hade mer brunt i pälsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Storpudel, 13 veckor på bilden. Körde hem från uppfödaren i Umeå i lördags.Vad är Loke för ras? Ser snudd på exakt ut som vår Irländska vattenspaniel vi hade för många år sedan. Men hon hade mer brunt i pälsen.
Ganska lika.......8 veckor gamla , sjukt kul med kattungar i huset. Ingen hejd på dumheterna dom hittar på. Kattmor övervakar aktiviteterna.View attachment 515246

Litet föl med grimskaft?
Är det en flatcoated retriever? Vi hade flat & golden dom kunde inte gå förbi en vattenpöl eller bäck utan att vara tvungen att hoppa i. Spelade ingen roll om det var kallt mitt i vintern dom skulle bara i”Husse är en landkrabba till skillnad från mig.”
View attachment 515544
Japp, en Flat är det. Vi har två. Den äldre promenerar ner i sjön, medan 1-åringen flyger i med en magplask.Är det en flatcoated retriever? Vi hade flat & golden dom kunde inte gå förbi en vattenpöl eller bäck utan att vara tvungen att hoppa i. Spelade ingen roll om det var kallt mitt i vintern dom skulle bara i
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |