gundj
Gubbe
Ett riktigt skitår 2024.
Fick ta bort en hund i januari och den andra nu sent i november.
Utöver det så var det mycket annat elände.
Så året slutar i alla fall bra och 2025 ser ljust ut.
Idag flyttade det in en omplaceringsvovve på 5 år som är väldigt trevlig och lagom stor. Man får ju planera efter att man hinner bli 80 medan man hunden kvar med lite tur.
Ja just ja, Norsk Buhund blev det.

Fick ta bort en hund i januari och den andra nu sent i november.
Utöver det så var det mycket annat elände.
Så året slutar i alla fall bra och 2025 ser ljust ut.
Idag flyttade det in en omplaceringsvovve på 5 år som är väldigt trevlig och lagom stor. Man får ju planera efter att man hinner bli 80 medan man hunden kvar med lite tur.
Ja just ja, Norsk Buhund blev det.













