Haha...frallor är fanimej de coolaste vovvarna som finns.(för de är väl en så'n va?)
Dom där öronen regerar!
Jepp, det är mycket riktigt! Dom är störtsköna, snarkar och har sig så nu har tjejen slutat gnälla på mitt snark iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha...frallor är fanimej de coolaste vovvarna som finns.(för de är väl en så'n va?)
Dom där öronen regerar!
Har en liten Staffe-tjej vid namn Ninja. Staffar verkar ha en hel del gemensamt med dom där små trollen.Jepp, det är mycket riktigt! Dom är störtsköna, snarkar och har sig så nu har tjejen slutat gnälla på mitt snark iaf.![]()
Även om jag själv är väldigt svag för "grisar" så tycker jag att det här portättet är helt fantastiskt.
Akta lacken pappskalle!här är min lilla fjant!
silverfiskarna får jag inga bilder på dom är för jäkla snabba![]()
Har en liten Staffe-tjej vid namn Ninja. Staffar verkar ha en hel del gemensamt med dom där små trollen.
Snarkar, fjärtar och är allmänt jäkligt lustiga...
Enveten, energisk, fiser och snarkar högre än matte Släng in en ny bild på min Dobbe![]()
Skaffade en gris idag, men han var trött av sig![]()
Gillar din tjiråkie!
Limez skrev:Fin gris!![]()
Så det var nog en unggalt på ca 65-70kg, inte mycket fett på den så den blir nog fin att röka.Är det inte jävligt svårt att rulla en gris? Rizzla?Tack, numera 'grisbilen'Måste skaffa mig ett sånt där "safari-räcke" på taket...
inte mycket fett på den så den blir nog fin att röka.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |