Bilder på era husdjur

Denna katten adopterade oss för två veckor sedan. Den följde oss bara hem en dag när vi varit ute och åkt pulka! Att 4 barn skrek, stojade och ville klappa, bekom inte den. Numera sitter den på fönsterblecket när den vill in. Efter mat, kel och några timmars sömn spatserar den ut. Efter ett par timmar är den tillbaka. :roll:
Har satt upp lappar på området för att hitta ägaren. Misstänker att det var grannen på gården bredvid som ägde den och en till. Felet är att gubben dog för en månad sedan.

Bifogat

• kattafan.jpg
    kattafan.jpg
    102.1 KB · Visningar: 102
Denna katten adopterade oss för två veckor sedan. Den följde oss bara hem en dag när vi varit ute och åkt pulka! Att 4 barn skrek, stojade och ville klappa, bekom inte den. Numera sitter den på fönsterblecket när den vill in. Efter mat, kel och några timmars sömn spatserar den ut. Efter ett par timmar är den tillbaka. :roll:
Har satt upp lappar på området för att hitta ägaren. Misstänker att det var grannen på gården bredvid som ägde den och en till. Felet är att gubben dog för en månad sedan.

Är det kameran o ljuset som gör det el är det olikfärgade ögon på katten???
Den ser oavsett cool ut. :)

Här kommer lite gamla bilder på Mark (helig birma).
Numera är han 9 månader gammal och nästan 4kg.

n807907163_705756_2102.jpg

n807907163_705765_4976.jpg

Sitter och går igenom lite gamla bilder och hittade två bra på mina ohyror :D

Bifogat

• kida o cassie.jpg
    kida o cassie.jpg
    108.5 KB · Visningar: 78
  • kida o twitch.jpg
    kida o twitch.jpg
    124.8 KB · Visningar: 93
Mitt bidrag till tråden Dvärgschnauzern Elvis och Bullmastiffen Walter

Bifogat

• paintomgjort.JPG
    paintomgjort.JPG
    83.2 KB · Visningar: 68
  • paintomgjord2.JPG
    paintomgjord2.JPG
    116.8 KB · Visningar: 63
  • paintomgjord3.JPG
    paintomgjord3.JPG
    100.1 KB · Visningar: 56
Hej på er,

Jag undrar lite hur ni lyckas kombinera hund med att åka hoj. Vart gör ni av era små älsklingar när ni är ute och kör?

Hej på er,

Jag undrar lite hur ni lyckas kombinera hund med att åka hoj. Vart gör ni av era små älsklingar när ni är ute och kör?

huh?? d e väl som att fråga hur man kombinerar jobb med hund. antingen sitter dom hemma, eller så har man hundpassning. Man får prioritera lite och ge alla den tid de behöver. :tummenupp

jag har två hundar så dom har åtminstånde sällskap av varandra dom gånger ja måste lämna dom ensamma. annars har man en snäll mamma och syster som ställer upp. :)

huh?? d e väl som att fråga hur man kombinerar jobb med hund. antingen sitter dom hemma, eller så har man hundpassning. Man får prioritera lite och ge alla den tid de behöver. :tummenupp

jag har två hundar så dom har åtminstånde sällskap av varandra dom gånger ja måste lämna dom ensamma. annars har man en snäll mamma och syster som ställer upp. :)

Det är klart att man får ha hundvakt, jag har haft hund hela livet fram tills för några år sedan då jag jobbade så mycket att det inte fanns en möjlighet att ha henne, mina föräldrar tog då hand om henne och när jag sedan hade möjlighet att ta hand om henne igen så vill de inte lämna tillbaks henne :D.

Jag körde aldrig hoj då och hade med henne i praktiken överallt utom till gymet, för mig tar det emot mycket att lämna dem själva. Men jag kanske är lite för orolig för att lämna en hund själv ett tag. När jag var liten och vi hade hund i familjen så var de ju själva 4-5 timmar varje dag under veckorna, och de tog ingen skada av det.

Hej på er,

Bor i skogen.
Tre hundar.
Stor hundgård.
Har inga betänkligheter att lämna dem hemma.
De får kvalitetstid annars, emedan det är jakt och tjänstehundar.

Ramses. toarullarnas o gardinernas värsta fiende :yoparty

Bifogat

• Blandade bilder 119 (Large).jpg
    Blandade bilder 119 (Large).jpg
    86.8 KB · Visningar: 111
mitt nyaste djur, lilla Lola ca 4 månader. :) *kär*

Bifogat

• lola 010.JPG
    lola 010.JPG
    234.3 KB · Visningar: 70
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti