Bilder på era husdjur

Här är en bild på våra husdjur. Bilden är från förra året då katten bara var ett par månader.
 

Bifogat

  • Stellis 011.jpg
    Stellis 011.jpg
    113.7 KB · Visningar: 63
Jessie har fått en alldeles egen soffa av husse! Den blev godkänd på en gång och här ligger hon och tar igen sig. Det ÄR jobbigt med vargungar..
 

Bifogat

  • PICT0017 (Small).JPG
    PICT0017 (Small).JPG
    50.3 KB · Visningar: 64
Vad fina era djur fastnar på bild, alltid när jag tar fram kameran vänder min hund till den vackra delen..
hmmm
ska se om jag hittar en rolig vinterbild med oxå gumpen närmast hahaha
 
Jag har också en KampfKatze, han håller vilken hund som helst på avstånd
 

Bifogat

  • Dona och katten.JPG
    Dona och katten.JPG
    38 KB · Visningar: 69
Föräldrarnas tjocka katt som en gång i tiden var normalt byggd. Han blev tjock över en sommar, ingen vet varför :va
 

Bifogat

  • tjockis.jpg
    tjockis.jpg
    95.8 KB · Visningar: 43
  • tjockis2.jpg
    tjockis2.jpg
    99.8 KB · Visningar: 74
Våran Hund..
 

Bifogat

  • muffe och katten.JPG
    muffe och katten.JPG
    61.3 KB · Visningar: 49
  • muffe.JPG
    muffe.JPG
    49.8 KB · Visningar: 58
  • murphy.JPG
    murphy.JPG
    39 KB · Visningar: 48
Våra darlings, eller rascals snarare. Den svarta är en hane på 9 år, Rocco, och den grå är en tik på 2 år, Shiba. O ja de är Sibirian Huskys....
 

Bifogat

  • IMG_2754.jpg
    IMG_2754.jpg
    27.1 KB · Visningar: 76
Mina jyckar, en Kleine Münsterländer och Västsibirisk Laika
 

Bifogat

  • Dona vattenfall.JPG
    Dona vattenfall.JPG
    108.6 KB · Visningar: 45
  • Fixa mindre.JPG
    Fixa mindre.JPG
    57.5 KB · Visningar: 31
Picture%20046.jpg


Hjallbert
 
Fan va de va kamphundar här då!! vad ska man ha en sån till? Kan ju kanske va skönt o ha en sån om man e osäker o förvirrad så man inte behöver stryka efter väggarna,eller? :tuttar
 
Fan va de va kamphundar här då!! vad ska man ha en sån till? Kan ju kanske va skönt o ha en sån om man e osäker o förvirrad så man inte behöver stryka efter väggarna,eller? :tuttar

Börja inte...den här tråden är för folk o deras husdjur! Vissa har sådana hundar som husdjur. Vi diskuterar inte det i den här tråden! Den är tillägnad fina bilder på djur som är oss kära. Okej? :)

*hobbymoderatormode off*:rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top