Bilder på era husdjur

Problemet är att jag inte ser honom när han gör det. När han kissade på jackan på gymmet då stod jag bredvid då fick han ett ordentligt NEJ och så puttade jag bort honom. Men på kontoret går han runt och lullar för sig själv. Men det är väl mer jag som lider av att ha honom instängt på mitt kontor än vad han gör så det är väl så jag får göra.

Tack för alla tips :)

Ok, det låter som han gör det i ren protest då.
Han vill nog kanske inte vara där själv.
Ok då blev det lite klurigare.

Är han beskyddande över dig gentemot killar? Är han trygg i övrigt? Jag tänker om det är så att han försöker skydda dig på platser där han inte känner sig trygg eller tror att du inte är trygg. Hur är han vid tex hundmöten och när du möter främmande människor? Det är bara en gissning från mig, vore jag som du så skulle jag ta kontakt med en hundpsykolog, jag har en bra sådan.

Grannen har en riktigt jävla bulldozer. Kommer inte ihåg exakt vad det var för ras, tyckte han sa engelsk staff...är det stora jyckar?
Han väger 80 pannor men är lite sen i utvecklingen och ligger 10-15 kilo back :skrämd
Riktigt snäll men ingen man vill bli osams med, ska se om jag kan ta en bild och dynga upp.

Grannen har en riktigt jävla bulldozer. Kommer inte ihåg exakt vad det var för ras, tyckte han sa engelsk staff...är det stora jyckar?
Han väger 80 pannor men är lite sen i utvecklingen och ligger 10-15 kilo back :skrämd
Riktigt snäll men ingen man vill bli osams med, ska se om jag kan ta en bild och dynga upp.

Ehhh, va? Han skämtade med dig eller? Byrackan lär väl knappast väga nästan 100 pannor när han är fullvuxen? Nog för att det finns så stora hundar men så stora måste ju vara undantagsfall....
Och engelsk staff kallar man ju dessa "kamphundar" för, Engelsk Staffordshire bullterrier är hela namnet. Och de blir inte så stora vad jag vet, kolla bara denna tråd.

Kan det vara nån mastiff av nå slag??
Dom blir stor som en flodhäst ungefär.

Jag har sett Bullmastiffer som väger över 90, dock ska de inte vara så stora enligt standarden, men alla individer är ju olika :)

Rossi

Vår lille illbatting:

Bifogat

• Husse _ Rossiliten.jpg
    Husse _ Rossiliten.jpg
    57.1 KB · Visningar: 75
  • Rossisnyggve Liten.jpg
    Rossisnyggve Liten.jpg
    104 KB · Visningar: 66
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...