Bilder på era husdjur.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Nu är tangentbordet fullt med tårar så jag misstänker att det är dags att avsluta med en bild på henne:

näe nu lipar jag me :gråta
Det är fruktansvärt att förlora en familjemedel..för det är våra katter hos oss också. Dagen då Rozzi föll ner från balkongen var fruktansvärd och saknaden är stor fortfarande.

Brodern hamilton är väldigt lik till utseende men de är två helt skillda personligheter, känns ändå som en del av Rozzi finns kvar bland oss.

:krama Dee cati
 

Bifogat

  • halensjeans001.jpg
    halensjeans001.jpg
    78.6 KB · Visningar: 82
Last edited:

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Ort
Med sambon
Hoj
tittar & åker
Min tokiga hund har hittat en ny leksak:) blir billigt nu!:tummenupp för nu slipper ja köpa nya leksaker varje månad till henne som hon bara tar sönder:huvet
 

Bifogat

  • Bild 1 010.jpg
    Bild 1 010.jpg
    251.1 KB · Visningar: 91

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Enköping
Hoj
Gixxer
Våran fralla Ruben växer så det knakar. Han e ingen liten skit längre, han blir mer och mer bulldog för varje vecka som går. :banana

// Lelle
 

Bifogat

  • IMG_0662.jpg
    IMG_0662.jpg
    238.7 KB · Visningar: 68
  • IMG_0591.jpg
    IMG_0591.jpg
    235.1 KB · Visningar: 59

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Tyvärr så blev inte våra 2 små hittekatter äldre än ca 2 år. Spräcklot Badis fick somna in i helgen, och gråa Smulan för ca 1 månad sedan.
Bilder till minne av Smulan och Badis. Ni är saknade ......................
 

Bifogat

  • badis.JPG
    badis.JPG
    113 KB · Visningar: 82
  • smulan.JPG
    smulan.JPG
    111.5 KB · Visningar: 79

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Våran fralla Ruben växer så det knakar. Han e ingen liten skit längre, han blir mer och mer bulldog för varje vecka som går. :banana

// Lelle

Söt hund! Frallor är riktigt sköna. Här är ett par bilder på min franska bulldog Frank. Han har precis fyllt 1 år. Jag börjar fundera på att ställa ut honom, mest för att det vore kul att prova på. Dessutom tror jag uppfödaren skulle bli glad om man gjorde det. Dessa bilderna är från varierande tidpunkter, mellan 2-12 månader. Klicka för större bild.










 

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Enköping
Hoj
Gixxer
Söt hund! Frallor är riktigt sköna. Här är ett par bilder på min franska bulldog Frank. Han har precis fyllt 1 år. Jag börjar fundera på att ställa ut honom, mest för att det vore kul att prova på. Dessutom tror jag uppfödaren skulle bli glad om man gjorde det. Dessa bilderna är från varierande tidpunkter, mellan 2-12 månader. Klicka för större bild.











Stilig hund! Han var mycket tigrerad. Våran lilla skit va svart när vi hämtade honom när han var 8 veckor. Nu när han är 15 veckor har han blivit chokladbrun och blir mer och mer tigrerad. Skojj att se hur ränderna kommer fram. :)
Frallor är underbara! Och bara såååååå envisa. Haha...
Uppfödaren vill ställa ut Ruben nästa år.Och sen låna honom till avel. Han kommer från en fin stam med föräldrar som har bra utställningsmeriter...

// Lelle
 

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
Går det att tämja en sån här cool jävel? Vill ha honom/henne? som husdjur!!

Såg den böka i trädgården hos morsan, snabbt med kameran så fick jag bilder :)
 

Bifogat

  • DSC01460minskad.JPG
    DSC01460minskad.JPG
    204.7 KB · Visningar: 106

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Går det att tämja en sån här cool jävel? Vill ha honom/henne? som husdjur!!

Såg den böka i trädgården hos morsan, snabbt med kameran så fick jag bilder :)

Dom är mycket coolare i gråmetallic (hittade ingen bra bild dock)
2998070371_bbb2acf080.jpg


Dom hade silverrävar på en djurpark jag besökte och dom hade mycket snyggare päls än fulingen på bilden.
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Intressant fråga, kan man tämja en räv?
Vad klassas den som hos Agria?

Aja, kastar in en bild på kissen... (Tom, & han äter små barn)
 

Bifogat

  • DSC04826.jpg
    DSC04826.jpg
    231 KB · Visningar: 64
Last edited:

Myzan

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2010
Ort
Ängelholm
Hoj
Yamaha RD -85
Vakthunden Tindra som skyr inget om någon skulle komma in utan tillåtelse. Blandras mellan schäfer och labrador och annat som ingen vet.

Bild041.jpg
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Går det att tämja en sån här cool jävel? Vill ha honom/henne? som husdjur!!

Såg den böka i trädgården hos morsan, snabbt med kameran så fick jag bilder :)

Mina svärföräldrars granne hade en tam räv tillsammans med gråhundarna.
Tog hand om en valp när modern blivit överkörd.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Hatar folk som skaffar husdjur men inte tar hand om dom!

Grannen har en katt som hon gärna släpper ut men sen tar hon inte in den igen, jag har knackat på flera ggr när katten har smitit med mig in för att hon ska släppa in den.

Katten har även försökt smita in till mig och det känns dumt att kasta ut den igen men det är fan hennes jobb att ta hand om den och den bor inte hos mig....men de gör hon ju inte :mad:

I stort sett varenda dag/kväll/natt när jag kommer hem så sitter han där och väntar, skriker och är keelsjuk, tro fan det är hon inte bryr sig jävla subba :mad::huvet
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Hatar folk som skaffar husdjur men inte tar hand om dom!

Grannen har en katt som hon gärna släpper ut men sen tar hon inte in den igen, jag har knackat på flera ggr när katten har smitit med mig in för att hon ska släppa in den.

Katten har även försökt smita in till mig och det känns dumt att kasta ut den igen men det är fan hennes jobb att ta hand om den och den bor inte hos mig....men de gör hon ju inte :mad:

I stort sett varenda dag/kväll/natt när jag kommer hem så sitter han där och väntar, skriker och är keelsjuk, tro fan det är hon inte bryr sig jävla subba :mad::huvet

Vi släpper alltid ut våran katt varje dag när vi går till jobbet och ibland när vi åker iväg bort någonstans. Hon har päls, mat och är utekatt. Däremot skulle nog grannarna kunna tro att hon inte fått mat på flera månader när vi kommer hem. Vare sig vi vart borta på promenad en timma eller borta en helg så är det ett jävla jamande och strykande och donande.

Katter klarar sig ute, bara dom har käk :fakta

/ Jens
 

djungel-Jim

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2010
Ort
Åkersberga
Hoj
Ducati SF 1098S
Enligt anticimex går det inte utan att man plastar in hela huset och kör nervgift in genom porten (typ)

Det finns nån klisterpryl dom kan spraya vid listerna i lägenheten så larverna fastnar i det, men dom kommer tillbaka efter ett tag eftersom dom finns i hela huset. Nä då gillar jag katter o hundar bättre faktiskt
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Vi släpper alltid ut våran katt varje dag när vi går till jobbet och ibland när vi åker iväg bort någonstans. Hon har päls, mat och är utekatt. Däremot skulle nog grannarna kunna tro att hon inte fått mat på flera månader när vi kommer hem. Vare sig vi vart borta på promenad en timma eller borta en helg så är det ett jävla jamande och strykande och donande.

Katter klarar sig ute, bara dom har käk :fakta

/ Jens

Mat skaffar de själva om det är någon stake i dem.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Enligt anticimex går det inte utan att man plastar in hela huset och kör nervgift in genom porten (typ)

Det finns nån klisterpryl dom kan spraya vid listerna i lägenheten så larverna fastnar i det, men dom kommer tillbaka efter ett tag eftersom dom finns i hela huset. Nä då gillar jag katter o hundar bättre faktiskt

Men käkar dom upp kläderna överallt eller finns dom bara på vinden? Hur funkar det? Har du hål i alla kalsonger?

/ Jens

Mat skaffar de själva om det är någon stake i dem.

Du vet det där med stake och snippa.. :rolleyes: Honorna sitter med öppen mun som fågelungar :)
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top