Får lägga in lite bilder på CCM hojar speciellt till Gitzin då han väntar på att hans hoj ska tillfriskna
.
Håll tillgodo
Håll tillgodo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst går detZana skrev:Men se! Det gick ju faktiskt... Haha...
eller det kan man väl om man har en normalgående hojMen det är väl klart att de ska kunna bänka den även om de inte är försäljare av CCM.Gitzin skrev:HAHA jag vet inte om jag ska skratta,gråta eller tackamen fint att du tänker på mig iaf,
![]()
![]()
jag prata med beviks idag och de sa att de inte kunde ta emot hojen eftersom de inte va säljare för ccm.. jag skrev tillbaks ett argt men snällt meil att det är ju faktiskt en suzuki motor och mikuni förgasare så nog faan bör de väl kunna fixa till skiten, det är ju det jag vill att de ska se över,![]()
faan tänk om man kunde göra så där på bilderna, fuck va skönt assåeller det kan man väl om man har en normalgående hoj

Gitzin skrev:HAHA jag vet inte om jag ska skratta,gråta eller tackamen fint att du tänker på mig iaf,
![]()
![]()
jag prata med beviks idag och de sa att de inte kunde ta emot hojen eftersom de inte va säljare för ccm.. jag skrev tillbaks ett argt men snällt meil att det är ju faktiskt en suzuki motor och mikuni förgasare så nog faan bör de väl kunna fixa till skiten, det är ju det jag vill att de ska se över,![]()
faan tänk om man kunde göra så där på bilderna, fuck va skönt assåeller det kan man väl om man har en normalgående hoj
tänk om alla vore som du, det skulle ju knappt behöva tillverkas framhjul
ne men när jag är klar med hojen så ska jag väl ge er lite lektioner om hur man kör igentligen, =) iaf....
så vi får väl se om det inte är bättre att vänta och sedan beställa 710 kit på en gång ??Gitzin skrev:åh shit! så kommer guden själv in på forumet och börjar predika.....![]()
![]()
tänk om alla vore som du, det skulle ju knappt behöva tillverkas framhjul
![]()
ne men när jag är klar med hojen så ska jag väl ge er lite lektioner om hur man kör igentligen, =) iaf....
Beviks kunde ta emot hojen och bänka och justera men helv*** vad dyrt detv ar, får ju lägga ut runt 3000 minstså vi får väl se om det inte är bättre att vänta och sedan beställa 710 kit på en gång ??

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem