Får lägga in lite bilder på CCM hojar speciellt till Gitzin då han väntar på att hans hoj ska tillfriskna
.
Håll tillgodo

Håll tillgodo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst går detZana skrev:Men se! Det gick ju faktiskt... Haha...
Men det är väl klart att de ska kunna bänka den även om de inte är försäljare av CCM.Gitzin skrev:HAHA jag vet inte om jag ska skratta,gråta eller tackamen fint att du tänker på mig iaf,
![]()
![]()
jag prata med beviks idag och de sa att de inte kunde ta emot hojen eftersom de inte va säljare för ccm.. jag skrev tillbaks ett argt men snällt meil att det är ju faktiskt en suzuki motor och mikuni förgasare så nog faan bör de väl kunna fixa till skiten, det är ju det jag vill att de ska se över,![]()
faan tänk om man kunde göra så där på bilderna, fuck va skönt assåeller det kan man väl om man har en normalgående hoj
Gitzin skrev:HAHA jag vet inte om jag ska skratta,gråta eller tackamen fint att du tänker på mig iaf,
![]()
![]()
jag prata med beviks idag och de sa att de inte kunde ta emot hojen eftersom de inte va säljare för ccm.. jag skrev tillbaks ett argt men snällt meil att det är ju faktiskt en suzuki motor och mikuni förgasare så nog faan bör de väl kunna fixa till skiten, det är ju det jag vill att de ska se över,![]()
faan tänk om man kunde göra så där på bilderna, fuck va skönt assåeller det kan man väl om man har en normalgående hoj
Gitzin skrev:åh shit! så kommer guden själv in på forumet och börjar predika.....![]()
![]()
tänk om alla vore som du, det skulle ju knappt behöva tillverkas framhjul
![]()
ne men när jag är klar med hojen så ska jag väl ge er lite lektioner om hur man kör igentligen, =) iaf....
Beviks kunde ta emot hojen och bänka och justera men helv*** vad dyrt detv ar, får ju lägga ut runt 3000 minstså vi får väl se om det inte är bättre att vänta och sedan beställa 710 kit på en gång ??
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |