[BILDER] Mina få bilder från ERF 060805

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag och mina ungar gick o spatserade runt och hälsade på folk, kollade hojar (grabben då...:rolleyes: ):D samt tänkte leverera lite bilder. Det är inte SÅ jäkla lätt att komma ut på banan med 2 små småttingar (Ja, 6 o 2 år) så det fick bli på sämsta möjliga platser. Men lite blev det, eller närmare bestämt 250 bilder under dagen. Men ni får inte se mer än 7...hahahaha!!! :pannkyss

Finns du inte med, så hojta till så ska jag se vad jag har.

www.jkay.se/foto/erfrk060805

Se o njut!

/J

Last edited:
Riktigt läckra bilder, det lät väldigt rookie när du beskrev fotningen men bilderna var toppklass!

RRacer skrev:
2353339 Grymma bilder! :yoparty
Jag vill se ALLA, speciellt på Ratbike #63.

Tack! :) Kul att ni gillade dem!

Iom att jag går som #63 personal photographer :hihi så kan jag nog försöka pilla ihop ett litet separat album för Team #63 RRR ERF.
Men det får bli när jag har lämnat över mina ungar till deras mamma i morgon.

BigAir skrev:
2353324 Riktigt läckra bilder, det lät väldigt rookie när du beskrev fotningen men bilderna var toppklass!

Tack tack!! :)
Suger åt mig av all fint beröm. :D

Ja, det blir ju bäst om man "skjuter" lite från underläge och överraskar den som tittar in. :tungan

Last edited:
JKay skrev:
2353364 Tack! :) Kul att ni gillade dem!

Iom att jag går som #63 personal photographer :hihi så kan jag nog försöka pilla ihop ett litet separat album för Team #63 RRR ERF.
Men det får bli när jag har lämnat över mina ungar till deras mamma i morgon.

Tack tack!! :)
Suger åt mig av all fint beröm. :D

Ja, det blir ju bäst om man "skjuter" lite från underläge och överraskar den som tittar in. :tungan
Ahhh du är bäst:tummenupp

JKay skrev:
2353286 Jag och mina ungar gick o spatserade runt och hälsade på folk, kollade hojar (grabben då...:rolleyes: ):D samt tänkte leverera lite bilder. Det är inte SÅ jäkla lätt att komma ut på banan med 2 små småttingar (Ja, 6 o 2 år) så det fick bli på sämsta möjliga platser. Men lite blev det, eller närmare bestämt 250 bilder under dagen. Men ni får inte se mer än 7...hahahaha!!! :pannkyss

Se o njut!

/J

Ouuhhh, znygga bilder. Vad behöver man göra för att få ta del av dessa i sin racerapport? (No.98 exclusive)

Riktigt snygga.... Finns några på Nr: 17?
//
Benny

JKay skrev:
2353286 Jag och mina ungar gick o spatserade runt och hälsade på folk, kollade hojar (grabben då...:rolleyes: ):D samt tänkte leverera lite bilder. Det är inte SÅ jäkla lätt att komma ut på banan med 2 små småttingar (Ja, 6 o 2 år) så det fick bli på sämsta möjliga platser. Men lite blev det, eller närmare bestämt 250 bilder under dagen. Men ni får inte se mer än 7...hahahaha!!! :pannkyss

Se o njut!

/J

twinner skrev:
2353611 Fasiken så fina Jkay:=)

Tack tack!
Jag är nöjd med tanke på att det va från åskådarplats dessutom.

Benny:
Var det månne vi som snackade lite vid läktarplats uppe vid hårnålen?
Oavsett så finns det bilder på #17 :tummenupp

Nicke 98
Jag PMar dig ikväll....så löser vi resten! :tummenupp

Hejsan!
Jag vill ställa in mig i ledet bredvid alla andra som berömmer din fotograferingskonst!!! Mycket fina foton! Tänkte höra mig för om det möjligtvis fastnade en svart/gul Triumph (#67) på någon av dina bilder? Skulle vara trevligt att få se den/de bilderna i så fall! /MVH Björn

bg skrev:
2355028 Hejsan!
Jag vill ställa in mig i ledet bredvid alla andra som berömmer din fotograferingskonst!!! Mycket fina foton! Tänkte höra mig för om det möjligtvis fastnade en svart/gul Triumph (#67) på någon av dina bilder? Skulle vara trevligt att få se den/de bilderna i så fall! /MVH Björn
Jaså du kör oxo GSX1100R, då förstår jag att du kunde hantera Trajjan utan problem, vi snackade en stund efter racet och Chris köpte ett kamerafäste av mig.

/Micke

Men bara 1 av mig ... (hoppas jag?)

Visst var det den andra Benny...... Men hur kan jag se fotona från helgen?

Betalar gärna, bara det är bra kort.....

//
Benny
Nr 17

JKay skrev:
2354072 Ahaa....Hmm...många Benny där ett tag..HAHAHA!!

Hej alla som frågat efter bilder!
Jag får skjuta på publiceringen till i morgon för jag ska ta en välförtjänt "minisemester" ikväll o bara vara. :)

@bg
Jajjemän jag har bilder av Trajjan #67!
Kommer att fixa publiceringen i morgon måndag!

@RR:Benny
Se ovan...:tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul