[BILDER] Mina få bilder från ERF 060805

GSXR1100R skrev:
2355076 Jaså du kör oxo GSX1100R, då förstår jag att du kunde hantera Trajjan utan problem, vi snackade en stund efter racet och Chris köpte ett kamerafäste av mig.

/Micke

Tjena Micke!
Jag kommer ihåg dig väl. Känner inte så många i depån ännu men hoppas att det blir ändring på det framöver. Styrningen kom ju ganska hastigt inpå racet. Kristoffer ringde på onsdagkvällen och på fredagen var första gången jag såg hojen live. Kristoffer har dock sagt att han gärna vill ha med mig under resten av säsongen vilket jag är mycket glad och tacksam över. Det är min chans att få komma ut på racerbanan. Förhoppningsvis ses vi därför både på Mantorp och Anderstorp. Har inte ägt 1100:an så länge (ett par månader bara) men det är bra träning att wobbla runt med den på landsvägen. Sen känns allt annat lättkört :hihi

Å till JKey säger jag bara: Tackar ödmjukast!!! (Att fota själv under racet är det sista man hinner tänka på när man bara är två förare och endast har ett par vänner till hjälp med allt som ska fixas i depån.

bg skrev:
2355648 Har inte ägt 1100:an så länge (ett par månader bara) men det är bra träning att wobbla runt med den på landsvägen. Sen känns allt annat lättkört :hihi
Jag tar min 1100 ut på bana ibland, ett riktigt fyspass att brottas med den besten, vi ses på en bana snart igen då :tummenupp

SÅ...nu har jag startat med arbetet att fixa fram alla efterfrågade bilder. Kommer att lägga upp dem i teamspecifika album (alltså ett album för #67, ett för #98 osv...), där kan ni kan se dom bilder jag har tagit på er och välja om ni vill köpa dem. Det enklaste är om ni anger löpnumret på bilden.

JKay skrev:
2356195 SÅ...nu har jag startat med arbetet att fixa fram alla efterfrågade bilder. Kommer att lägga upp dem i teamspecifika album (alltså ett album för #67, ett för #98 osv...), där kan ni kan se dom bilder jag har tagit på er och välja om ni vill köpa dem. Det enklaste är om ni anger löpnumret på bilden.
Sätt fart nu :whip

JKay skrev:
2355212 Hej alla som frågat efter bilder!
Jag får skjuta på publiceringen till i morgon för jag ska ta en välförtjänt "minisemester" ikväll o bara vara. :)

@bg
Jajjemän jag har bilder av Trajjan #67!
Kommer att fixa publiceringen i morgon måndag!

@RR:Benny
Se ovan...:tummenupp

Kalasfina bilder Jay! :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Det är rätt med minisemester. Fotande efterarbetet tar diger tid! Det vet jag... Puh! När man kommer hem från bankörning skriker alla som fågelungar i boet efter mat/bilder.. Men det är KUL!! Tro inget annat, alla ni andra! Bara att skicka in era beställningar!!

Så nu har alla berörda fått PM eller mail om att kunna kolla på sina bilder. :)

Bilder

Tjena,
Jag undrar om du lyckades få med bilder på nummer 34?
Skulle vara kul att ha något roligt att titta på nu när man sitter här på jobbet igen efter en härlig semester.

JKay skrev:
2353286 Jag och mina ungar gick o spatserade runt och hälsade på folk, kollade hojar (grabben då...:rolleyes: ):D samt tänkte leverera lite bilder. Det är inte SÅ jäkla lätt att komma ut på banan med 2 små småttingar (Ja, 6 o 2 år) så det fick bli på sämsta möjliga platser. Men lite blev det, eller närmare bestämt 250 bilder under dagen. Men ni får inte se mer än 7...hahahaha!!! :pannkyss

Finns du inte med, så hojta till så ska jag se vad jag har.

www.jkay.se/foto/erfrk060805

Se o njut!

/J

Jajo.. dom var ju... skitsnygga. FAN!

:argpådato :mad: :arsele

surfarn skrev:
2374644 Tjena,
Skulle vara kul att ha något roligt att titta på nu när man sitter här på jobbet igen efter en härlig semester.

Ska kolla! :)

Paparazzi skrev:
2374657 Jajo.. dom var ju... skitsnygga. FAN!

:argpådato :mad: :arsele

Lugn nu...nu har du en likadan glugg som jag...dina blir värre än mina hädanefter. ;)

Last edited:
riktigt fina bilder:)
Såg en bild på vårt team #39, kanske det finns flera?

//Leffe

leffe75 skrev:
2377042 riktigt fina bilder:)
Såg en bild på vårt team #39, kanske det finns flera?

//Leffe

Tjena!

Jodå...det finns 2 till.
Kan lägga upp albumet igen på er hoj.

surfarn skrev:
2374644 Tjena,

Har en på #34
Du har PM

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey