bg
"Probably the best Bear in the world"
GSXR1100R skrev:2355076Jaså du kör oxo GSX1100R, då förstår jag att du kunde hantera Trajjan utan problem, vi snackade en stund efter racet och Chris köpte ett kamerafäste av mig.
/Micke
Tjena Micke!
Jag kommer ihåg dig väl. Känner inte så många i depån ännu men hoppas att det blir ändring på det framöver. Styrningen kom ju ganska hastigt inpå racet. Kristoffer ringde på onsdagkvällen och på fredagen var första gången jag såg hojen live. Kristoffer har dock sagt att han gärna vill ha med mig under resten av säsongen vilket jag är mycket glad och tacksam över. Det är min chans att få komma ut på racerbanan. Förhoppningsvis ses vi därför både på Mantorp och Anderstorp. Har inte ägt 1100:an så länge (ett par månader bara) men det är bra träning att wobbla runt med den på landsvägen. Sen känns allt annat lättkört

Å till JKey säger jag bara: Tackar ödmjukast!!! (Att fota själv under racet är det sista man hinner tänka på när man bara är två förare och endast har ett par vänner till hjälp med allt som ska fixas i depån.