[BILDER] Mina få bilder från ERF 060805

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag och mina ungar gick o spatserade runt och hälsade på folk, kollade hojar (grabben då...:rolleyes: ):D samt tänkte leverera lite bilder. Det är inte SÅ jäkla lätt att komma ut på banan med 2 små småttingar (Ja, 6 o 2 år) så det fick bli på sämsta möjliga platser. Men lite blev det, eller närmare bestämt 250 bilder under dagen. Men ni får inte se mer än 7...hahahaha!!! :pannkyss

Finns du inte med, så hojta till så ska jag se vad jag har.

www.jkay.se/foto/erfrk060805

Se o njut!

/J

Last edited:
Riktigt läckra bilder, det lät väldigt rookie när du beskrev fotningen men bilderna var toppklass!

RRacer skrev:
2353339 Grymma bilder! :yoparty
Jag vill se ALLA, speciellt på Ratbike #63.

Tack! :) Kul att ni gillade dem!

Iom att jag går som #63 personal photographer :hihi så kan jag nog försöka pilla ihop ett litet separat album för Team #63 RRR ERF.
Men det får bli när jag har lämnat över mina ungar till deras mamma i morgon.

BigAir skrev:
2353324 Riktigt läckra bilder, det lät väldigt rookie när du beskrev fotningen men bilderna var toppklass!

Tack tack!! :)
Suger åt mig av all fint beröm. :D

Ja, det blir ju bäst om man "skjuter" lite från underläge och överraskar den som tittar in. :tungan

Last edited:
JKay skrev:
2353364 Tack! :) Kul att ni gillade dem!

Iom att jag går som #63 personal photographer :hihi så kan jag nog försöka pilla ihop ett litet separat album för Team #63 RRR ERF.
Men det får bli när jag har lämnat över mina ungar till deras mamma i morgon.

Tack tack!! :)
Suger åt mig av all fint beröm. :D

Ja, det blir ju bäst om man "skjuter" lite från underläge och överraskar den som tittar in. :tungan
Ahhh du är bäst:tummenupp

JKay skrev:
2353286 Jag och mina ungar gick o spatserade runt och hälsade på folk, kollade hojar (grabben då...:rolleyes: ):D samt tänkte leverera lite bilder. Det är inte SÅ jäkla lätt att komma ut på banan med 2 små småttingar (Ja, 6 o 2 år) så det fick bli på sämsta möjliga platser. Men lite blev det, eller närmare bestämt 250 bilder under dagen. Men ni får inte se mer än 7...hahahaha!!! :pannkyss

Se o njut!

/J

Ouuhhh, znygga bilder. Vad behöver man göra för att få ta del av dessa i sin racerapport? (No.98 exclusive)

Riktigt snygga.... Finns några på Nr: 17?
//
Benny

JKay skrev:
2353286 Jag och mina ungar gick o spatserade runt och hälsade på folk, kollade hojar (grabben då...:rolleyes: ):D samt tänkte leverera lite bilder. Det är inte SÅ jäkla lätt att komma ut på banan med 2 små småttingar (Ja, 6 o 2 år) så det fick bli på sämsta möjliga platser. Men lite blev det, eller närmare bestämt 250 bilder under dagen. Men ni får inte se mer än 7...hahahaha!!! :pannkyss

Se o njut!

/J

twinner skrev:
2353611 Fasiken så fina Jkay:=)

Tack tack!
Jag är nöjd med tanke på att det va från åskådarplats dessutom.

Benny:
Var det månne vi som snackade lite vid läktarplats uppe vid hårnålen?
Oavsett så finns det bilder på #17 :tummenupp

Nicke 98
Jag PMar dig ikväll....så löser vi resten! :tummenupp

Hejsan!
Jag vill ställa in mig i ledet bredvid alla andra som berömmer din fotograferingskonst!!! Mycket fina foton! Tänkte höra mig för om det möjligtvis fastnade en svart/gul Triumph (#67) på någon av dina bilder? Skulle vara trevligt att få se den/de bilderna i så fall! /MVH Björn

bg skrev:
2355028 Hejsan!
Jag vill ställa in mig i ledet bredvid alla andra som berömmer din fotograferingskonst!!! Mycket fina foton! Tänkte höra mig för om det möjligtvis fastnade en svart/gul Triumph (#67) på någon av dina bilder? Skulle vara trevligt att få se den/de bilderna i så fall! /MVH Björn
Jaså du kör oxo GSX1100R, då förstår jag att du kunde hantera Trajjan utan problem, vi snackade en stund efter racet och Chris köpte ett kamerafäste av mig.

/Micke

Men bara 1 av mig ... (hoppas jag?)

Visst var det den andra Benny...... Men hur kan jag se fotona från helgen?

Betalar gärna, bara det är bra kort.....

//
Benny
Nr 17

JKay skrev:
2354072 Ahaa....Hmm...många Benny där ett tag..HAHAHA!!

Hej alla som frågat efter bilder!
Jag får skjuta på publiceringen till i morgon för jag ska ta en välförtjänt "minisemester" ikväll o bara vara. :)

@bg
Jajjemän jag har bilder av Trajjan #67!
Kommer att fixa publiceringen i morgon måndag!

@RR:Benny
Se ovan...:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey