Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Godingar i Victorymontern, vilka av dem?![]()
Absolut, håller fullständigt med, undrar om de bara var där särskilda dagar?Du fick familjen Ness på kort. Du plåtade inte Giacomo Agostini i MV montern också ? nästa ännu större![]()
Nu har även jag varit där ... med barnen
Här är ett par bilder från dagen och en länk till de övriga jag fick ihop.
![]()
![]()
![]()
![]()
Resterande bilder finns i mitt galleri .. HÄR!!!!
Inte direkt någon ordning på dem men det blev rätt mycket VFR800XR i början
Absolut, håller fullständigt med, undrar om de bara var där särskilda dagar?
Riktigt fränt när man inte förväntar sej att se en sån person på en "ordinär" Svensk MC-mässa och plötsligt står den "livs levande legenden" där framför enAntagligen vissa dagar. Jag stod och kollade på MV hojarna och plötslig såg jag en jag tyckte mig känna igen. Sen såg jag att han skrev autografer på ett kort det stod Agostini på![]()
Jag tog bara två bilder.
Apropå ingenting... Ingen som uppmärksammade TTXGP-hojen?
Ser faktiskt hyggligt okomplicerad ut ändå... Lite latjo med en stor nödstoppsknapp bakpå kutsen![]()
Det är inte första gången jag sparkar mej själv att jag inte tar några minuter för att kolla igenom programmet innan jag springer in på en mässa, synd jag missade er.TTXGP hojarna. Vi stod i Karlskoga motorförenings monter med vår Mavizen och snackade med alla intresserade, Berix hoj hade tyvärr ingen personal runt sig större delen av mässan.
Josef skrev:Nödstoppsknappen är rätt viktig för att funktionärerna ska kunna hantera hojen efter en vurpa, tar man tag i gashandtaget för att lyfta upp hojen utan att stänga av den så blir det snabbt farligt. Lätt hänt på en hoj utan tomgång, koppling, växellåda och buller.
Lite mer bilder finns här också, bland annat på Hammern. http://meramotor.com/natverket/pb/photos/album?albumid=21
Där har "patvahjul" lite att ta efter, nice att man får testa crosscyklar på en mindre bana inne på mässan samt ungarna kan testa minicross och är man helt färsk kan man få ta första stegen mot att lära sig. Samt för den riktigt inbitne få ta ut en cykel på gatan och ta en sväng (fullkittad)... sånt skulle man ha mer av På Två Hjul...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |