Bilder ifrån Lördagens mess

GSXR1100R skrev:
Gissningsvis så har hon opererat sig för att attrahera det manliga könet, måhända lite överdrivet men vissa tycker att big is beutiful, du är ju tjej och reonerar inte som många killar gör, så jag gissar att hon når sin målgrupp och därmed är nöjd.

(Satan att jag missade henne i Suzukimontern)

Äh, det finns väl fruntimmer som gillar stora också? o tvärtom. Dock på det här hormonstinna stället så är allt som är i närheten av naket en enorm sensation. Har ni aldrig sett en brud förr eller?

CorbenDallas skrev:
Dock på det här hormonstinna stället så är allt som är i närheten av naket en enorm sensation. Har ni aldrig sett en brud förr eller?
Ord, din gamle gåsapåg. Ibland undrar man om alla är lika desperata som Hjärups-gamlot.

Fyller på med lite bilder! (GSXR1100R, Oscar & Fixx! Jag har ca. 90 bilder till i 1600x1200 format, vill ni ha dem så bara säg till :tummenupp)

Fixx passade på att göra en schnygg frilla på GSXR1100R :yoparty

Bifogat

• DSCF0001 (Medium).JPG
    DSCF0001 (Medium).JPG
    80.4 KB · Visningar: 71
Oscar & Fixx på morgonkvisten

Den röda handen på Fixx's axel förklarar hela bilden :D

Bifogat

• DSCF0003 (Medium).JPG
    DSCF0003 (Medium).JPG
    47.3 KB · Visningar: 90
watson skrev:
Förstår inte varför tjejer måste vara "avundsjuka" bara för att man inte gillar en kropsdel på en annan tjej....
Jag anser att hennes bröst var för stora just med det argumentet att hon inte tände mej! Förstå?!

(Lite lättretlig idag, men inte så farligt... :tungan )

/FW

Passade väl ganska bra på henne tycker jag.
Varken för stora eller för små.
Hur hade det sett ut(läs=kommenterats, tyckts) om hon inte haft några bröst alls eller om hon hade haft afrikanska pannkaksbröst. Då hade bergis någon undrat hur fan hon vågade visa sig barbröstad(ok, hon har ju lite färg över brösten).
Kvinnor/tjejer har en, av de flesta människor egenupplevd, förmåga att hitta fel och brister hos sina medsystrar.
Varför inte hålla koll på sina egna kilon och kroppsformer i stället?(Obs! Inget påhopp, utan en allmän undran)
Men knatar man omkring halvnaken så får man kanske tåla att folk analyserar och kommenterar ens yttre. :hihi

Last edited:
GSXR1100R visar Lunkan 2004's RR-nyheter :D

Bifogat

• DSCF0029 (Medium).JPG
    DSCF0029 (Medium).JPG
    81.7 KB · Visningar: 85
Bildfråga: Vad gör GSXR1100R? :va

Bifogat

• DSCF0064 (Medium).JPG
    DSCF0064 (Medium).JPG
    62.7 KB · Visningar: 101
Rolig bil i parkeringshuset! Leka sej lite på höskullen

Bifogat

• DSCF0071 (Medium).JPG
    DSCF0071 (Medium).JPG
    54.4 KB · Visningar: 95
K-Man och Swedie laddar inför minimoton

Bifogat

• DSCF0072 (Medium).JPG
    DSCF0072 (Medium).JPG
    33.4 KB · Visningar: 126
Jag sitta sej lite på SukiZuki :brynad

Bifogat

• DSCF0026 (Medium).JPG
    DSCF0026 (Medium).JPG
    68.3 KB · Visningar: 94
Swedie skrev:
oj oj ojd! inte trodde jag det kortet skulle bli såååå bra :D (jag gjorde mig till!!!) fast bakfull var jag..

Jag diggar ställen, hehe

Ni påminner om ett par skånska lantarbetare :D

LasseR6 skrev:
Passade väl ganska bra på henne tycker jag.
Varken för stora eller för små.
Hur hade det sett ut(läs=kommenterats, tyckts) om hon inte haft några bröst alls eller om hon hade haft afrikanska pannkaksbröst. Då hade bergis någon undrat hur fan hon vågade visa sig barbröstad(ok, hon har ju lite färg över brösten).
Kvinnor/tjejer har en, av de flesta människor egenupplevd, förmåga att hitta fel och brister hos sina medsystrar.
Varför inte hålla koll på sina egna kilon och kroppsformer i stället?(Obs! Inget påhopp, utan en allmän undran)
Men knatar man omkring halvnaken så får man kanske tåla att folk analyserar och kommenterar ens yttre. :hihi

Visst... Pratar man generellt, så håller jag kanske med dej, men nu var inte mitt påstående generellt. Om jag tycker att en tjej eller en kille är fin, så säger jag INTE att hon/han är ful... Det kanske bara är jag som är konstig eller nåt... :huvet :tuttar :snopp

/FW

watson skrev:
Visst... Pratar man generellt, så håller jag kanske med dej, men nu var inte mitt påstående generellt. Om jag tycker att en tjej eller en kille är fin, så säger jag INTE att hon/han är ful... Det kanske bara är jag som är konstig eller nåt... :huvet :tuttar :snopp

/FW

Mitt resonemang byggde på att om man tycker att en kille/tjej är ful så påpekar man mer än gärna det. Man påpekar gärna även om man inte hittar något direkt "fel" på individen. Allt för att stärka sin egen självbild. Eller?!

"Förstår inte varför tjejer måste vara "avundsjuka" bara för att man inte gillar en kropsdel på en annan tjej.... "

Det uppfattas lätt som så att tjejer är avundsjuka om den synade tjejen har kroppsdelar som uppfattas, av allmänheten och enligt gällande mode och norm, som mer attraktiva än de synande tjejernas kroppsdelar.

Givetvis får du tycka att tjejens bröst är för stora för att du ska attraheras av dem.

Jag hukar mig. Inväntar avrättning. :rofl

watson skrev:
Det var sån pittdjungel runt gixxern att man hade att välja på att skita i att kolla på den eller bli med barn på kuppen!
Btw: För stora :tuttar

/FW

Så sant så sant!
Inte vågade jag provsitta hojjen heller, hade väl skrämt iväg byxfolket flera miil.. Jag var nämligen påklädd...tsss ;)

Neeh, kul idé som alltid dragit folk ju, och det verkar inte som om hon poserar mot sin vilja heller.

Arméns Lejon är för en tid framöver mina förebilder, sen återgår jag till min lilla tillvaro. Men ojoj, impad var jag!! Missade dock alla andra uppvisningar
Tyvärr...

Tack för en fin mässa, första för mig!

LasseR6 skrev:
.

Jag hukar mig. Inväntar avrättning. :rofl

Vilket snack :rolleyes:
Du menar att så fort man uttrycker sig negativt om någons kroppsdel, så är man avundsjuk?
Tjejen får väl göra vad fanken hon vill med sina tuttar. Visar man upp sig, så är det ju som gjort för kritik. Alla får t.ex. säga att hon har fina rattar, men om nån råkar knysta att nått är fult/stort/ litet, då är man avundsjuk(allrahelst om man e tjej tydligen, med tanke på att du skriver medsystrar)? :va
Vilket dravel.
Alla får tycka precis va de vill. Var ju inte precis så att watson klev fram å sa "fan va fula rattar", mitt i ansiktet på tjejen. :7peta
Finns folk som skrivit hon såg ut som en kärring i nån tråd här..
Instämmer inte i det du skriver om iaf.
btw.. skorna ser fortfarande för stora ut :hihi

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride