Bilder ifrån Lördagens mess

Äntligen en Ducce som man kan lita på :D
 

Bifogat

  • 2004_0124_231016AA.JPG
    2004_0124_231016AA.JPG
    72.9 KB · Visningar: 123
Anderssons turbo, mycket snyggt Busabygge :tummenupp
 

Bifogat

  • 2004_0124_233750AA.JPG
    2004_0124_233750AA.JPG
    73.1 KB · Visningar: 148
Snyggaste häcken hade denna
 

Bifogat

  • 2004_0125_004615AA.JPG
    2004_0125_004615AA.JPG
    71.3 KB · Visningar: 163
Nya Kawan utan snorunge i sadeln :D
 

Bifogat

  • 2004_0125_005118AA.JPG
    2004_0125_005118AA.JPG
    73.7 KB · Visningar: 129
Hmmm denna dekal verkar sitta snett och ha fullt av luftbubblor :va
 

Bifogat

  • 2004_0125_005458AA.JPG
    2004_0125_005458AA.JPG
    77.7 KB · Visningar: 191
Årets vassaste nykomling i 125J, Ullis kommer att jaga Filip i sommar :banana
Sponsorerna flockas och trängs, undrar varför :va
 

Bifogat

  • 2004_0125_034819AA.JPG
    2004_0125_034819AA.JPG
    71.7 KB · Visningar: 310
McFille skrev:
Här har ni en lite bättre bild på suzukibruden...håll till godo! :arsele

Var en jättelång stund i Suzukimontern och klängde omkring på samtliga Gixxer...men inte var det någon dam där då minsann... :huvet
 
Det bästa vore väl om det vore snyggt från början, det är därför man betalar pengar för grejjerna. Mondial:en vinner.

GSXR1100R skrev:
4 skruvar och vips är pinnen väck och en supersexig bakdel kan avnjutas.
 
Fiffigt 12:a stag till Minimoton :tummenupp
 

Bifogat

  • 2004_0124_230600AA.JPG
    2004_0124_230600AA.JPG
    69.2 KB · Visningar: 76
  • 2004_0124_230609AA.JPG
    2004_0124_230609AA.JPG
    68.7 KB · Visningar: 68
  • 2004_0124_230622AA.JPG
    2004_0124_230622AA.JPG
    69.6 KB · Visningar: 64
Mattiaz skrev:

Förstår inte varför tjejer måste vara "avundsjuka" bara för att man inte gillar en kropsdel på en annan tjej....
Jag anser att hennes bröst var för stora just med det argumentet att hon inte tände mej! Förstå?!

(Lite lättretlig idag, men inte så farligt... :tungan )

/FW
 
watson skrev:
Förstår inte varför tjejer måste vara "avundsjuka" bara för att man inte gillar en kropsdel på en annan tjej....
Jag anser att hennes bröst var för stora just med det argumentet att hon inte tände mej! Förstå?!

(Lite lättretlig idag, men inte så farligt... :tungan )

/FW

Gissningsvis så har hon opererat sig för att attrahera det manliga könet, måhända lite överdrivet men vissa tycker att big is beutiful, du är ju tjej och reonerar inte som många killar gör, så jag gissar att hon når sin målgrupp och därmed är nöjd.

(Satan att jag missade henne i Suzukimontern)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top