Bilder ifrån Lördagens mess

Jag måste vara riktigt motorcykelintresserad, hehe...

Gick runt på mässan mellan 11 på morgonen när dom öppnade o kl 8 på kvällen... :)

Gick runt lite i suzukis monter o kolade in allt, men jag missade henne... men det är klart, står det en hoj igemte så kollar man väll på den, eller? :va

Konstigt...
 
Kom precis hem från mässan. Helt klart besviken. Hallarna på älvsjömässan håller en mycket låg standard samt att det var rörigt upplagt.
Nä det blir bättre nästa år när det blir i svenskamässan i götet :yoparty
Ps. Pinsamt vad man glodde på den kroppsmålade bruden. :tuttar
 
Kom precis hem från mässan, skoj som vanligt! :tummenupp
Här har ni en lite bättre bild på suzukibruden...håll till godo! :arsele

Suzukibrud.jpg
 
Rolig text på pastakvarnen
 

Bifogat

  • 2004_0125_004128AA.JPG
    2004_0125_004128AA.JPG
    72.2 KB · Visningar: 194
Svenska Ducatiklubben har årsmöte på mässan.
 

Bifogat

  • 2004_0125_004424AA.JPG
    2004_0125_004424AA.JPG
    74.7 KB · Visningar: 270
Snyggaste panelen på mässan
 

Bifogat

  • 2004_0124_235917AA.JPG
    2004_0124_235917AA.JPG
    71.6 KB · Visningar: 181
Repsol Mini, skitfräck hoj vill ha :Bugar
 

Bifogat

  • 2004_0124_225807AA.JPG
    2004_0124_225807AA.JPG
    70.7 KB · Visningar: 104
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top