Bilder ifrån Knudan 13/14 Aug

Jörgen Player Special skrev:
Körde kvalkolvar hela helgen.... Och så lyckades jag upprepa det där med avåkningar! Shit happens

MVH
/JPS
Fick du min CD av Klot-Anders #20, Ugh han talar med kluven näsa.

Bifogat

• aners.jpg
    aners.jpg
    30.1 KB · Visningar: 98
GSXR1100R skrev:

Tjena!
Tack så mycket
Ja, det fick jag, jag har inte hunnit kolla så noga på den.. Har haft problem med min dator på jobbet, för det är ju på arbetstid man ska ägna sig åt sin hobby!

/Jörgen

GSXR1100R skrev:

Har han rymt nu igen?! Det senaste jag hörde från avd.2 sluten var att han responderat väl på elchocker och lobotomi och faktiskt slutat prata om att till varje pris köra runt, runt i obegripliga farter på en maskinfelsbenägen toktrimmad moppe.

Om ni ser denne man, ring genast jouren för rr-skadade medelålders män!

Bifogat

• psykoanders (Medium).jpg
    psykoanders (Medium).jpg
    26.5 KB · Visningar: 120
Macho Woman skrev:
Har han rymt nu igen?! Det senaste jag hörde från avd.2 sluten var att han responderat väl på elchocker och lobotomi och faktiskt slutat prata om att till varje pris köra runt, runt i obegripliga farter på en maskinfelsbenägen toktrimmad moppe.

Haha.. Är nog försent att bota mig vid det här laget! Dessutom så hade jag inte rymt i helgen! Hade alla mina tre vårdare med mig som övervakade mig! :)

Föressten.. Nu när jag ändå är sjukskriven. Är det nån som jag kan få åka med upp till Våler från skåne? Kan få låna en ännu mera maskinfelsbenägentoktrimmadmoped att köra där!
Ugh! Nu talar jag med kluven näsa igen... :hihi

Macho Woman skrev:

Luciavarning på Axxexs.

:tungan

Lyfter upp lite abstinensbilder från RR SM Knudan :)

mera bilder, ha ru nåra på mig...

GSXR1100R skrev:
Näsplåster Rossistyle :D
men det funkar ju, check out those nostrils dude :lol
human ramair TM

Bifogat

• trötterholt2.JPG
    trötterholt2.JPG
    44.5 KB · Visningar: 63
*/ ?>
Back