Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Eventuellt?![]()
Tur att du inte är en häst.abstruse skrev:Mjo, eventuellt. Mår jag som jag gjorde igår: Var vaken hela natten p g a jag hostar så jag kräks, det till och från väser i bröstet när jag andas och det trycker i bröstet så det känns som en elefant dansar jerka på bröstkorgen samt värker i lungorna så man kan tro att Micke istället för att försöka nyttja däckjärnen till att kränga däck försöker slita itu mina lungor med desamma.
Känner mig förvisso betydligt bättre idag, time will tell.
Freppa skrev:Åh fan, det är alltså bara jag som tänker köra bil dit ner. Damn, vad okapitalistisk jag känner mig nu....
En stockholmspingla till mig då, tack. Skåningar vete fan...GSXR1100R skrev:Kommer du med sällskap, jag har plats för 4-5 gäster
![]()
Är han snygg.Freppa skrev:Eventuellt följer Robso med ner för att kolla och lära, men han har bara en penis. Det får väl duga antar jag... Grrrrrr![]()
Swedie är förstås självskriven?GSXR1100R skrev:Kommer du med sällskap, jag har plats för 4-5 gäster
![]()
Näe han är bannad ifrån min lya, det är dessutom Sågverks Gamlot och MW a.k.a (med gäll Boråsdialekt) grogg på tapeten är väl inget att gnälla övervalmers skrev:Swedie är förstås självskriven?
Skandal.Freppa skrev:Åh fan, det är alltså bara jag som tänker köra bil dit ner. Damn, vad okapitalistisk jag känner mig nu....
valmers skrev:Skandal.Jag är bokad med SAS ned på fredag 1:a oktober. Förväntar mig förstklassig hämtservice på Sturup. Limo. Babes i baksätet. Typ. Hörde du det, gammelsvullo?
Jag kommer med min röda Ferarrireplica om den håller 4 mil utan att skjuta packboxenvalmers skrev:Skandal.Jag är bokad med SAS ned på fredag 1:a oktober. Förväntar mig förstklassig hämtservice på Sturup. Limo. Babes i baksätet. Typ. Hörde du det, gammelsvullo?
GSXR1100R skrev:Jag kommer med min röda Ferarrireplica om den håller 4 mil utan att skjuta packboxen![]()
Jaså simulantan orkar bråka iafabstruse skrev:Var det inte en Fjant du hade köpt?![]()
Hoppas att du hostar ihjäl dig din lilla räkaabstruse skrev:Fjant Barchetta - för lönnfeta åldringar med mer krut i motorn än i pungen?![]()
GSXR1100R skrev:Hoppas att du hostar ihjäl dig din lilla räka![]()
Masa dig ned nu, simulant. Du kan få putsa visiren. Oscar är paraplytjej, så den posten är redan upptagen.abstruse skrev:Influgen teamchef, ska det vara rookie-racing det? :kocko![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |