Bilder från träningslägret i Brno i påskas

abstruse skrev:
Ja igår var det nära. Mot bättre vetande gick jag och tränade kickboxning och det vart en hel del hostande, men gick bättre än förväntat.

Är det ett ERF kvar på Falken? Isf när?
Nu på Lördag 13.30, men jag ska köra klubbveidecrace på Knudan istället, Missilen skall luftas :D

GSXR1100R skrev:
Nu på Lördag 13.30, men jag ska köra klubbveidecrace på Knudan istället, Missilen skall luftas :D

Aha, är det på Knudan Stålben ska vara manager, alltså, nu på lördag?

Gumman kommer över i helgen, men kan man övertala henne samt lyckas låna en bil så... :rolleyes:

abstruse skrev:
Aha, är det på Knudan Stålben ska vara manager, alltså, nu på lördag?

Gumman kommer över i helgen, men kan man övertala henne samt lyckas låna en bil så... :rolleyes:
Nej nej nej din dumsnut, survalmers kömmer ner den 1 Oktober till ERF:et på Knudan den 2:a Oktober :kocko

GSXR1100R skrev:
Nej nej nej din dumsnut, survalmers kömmer ner den 1 Oktober till ERF:et på Knudan den 2:a Oktober :kocko

Aha... :rodnar

Det får väl bli då istället då. Man vill ju träffa så många knäppon som möjligt, när man ändå ger sig iväg ner.

abstruse skrev:
Aha... :rodnar

Det får väl bli då istället då. Man vill ju träffa så många knäppon som möjligt, när man ändå ger sig iväg ner.

Åk med till falken i helgen då! Du/ni kan trängas bak i lastutrymmet på transiten.

Palte skrev:
Åk med till falken i helgen då! Du/ni kan trängas bak i lastutrymmet på transiten.

Mja, det får nog bli att låna morfars bil isf. Är det lördag eller söndag man ska vara på plats, vilken tid går racet?

abstruse skrev:
Mja, det får nog bli att låna morfars bil isf. Är det lördag eller söndag man ska vara på plats, vilken tid går racet?

Lördag
09.00-09.30 Kval Rookie 1000
09.40-10.10 Kval Rookie 600
10.20-10.50 Kval SP 250
11.00-11.45 Kval ERF Långlopp
12.00- Tävling Rookie 1000
Rookie 600
SP 250
13.30-17.30 Tävling ERF 4 Tim

Palte skrev:
Lördag
10.20-10.50 Kval SP 250
Rookie 600
SP 250
Nästan så man blir sugen att ta sig upp & se målgång, men det blir nog för stressigt med tanke på att Knudans Klubbrace slutar vid lunchtid.

Nästa år ska vi satsa seriösare på ERF, det är väl investerade slantar, mycket köra för liten slant.

Palte skrev:
Lördag
10.20-10.50 Kval SP 250
Rookie 600
SP 250

Kör du både R1000 och ERF?

abstruse skrev:

Nä jag bangar R1000.

Edit Efter bikeweek har jag och Jiwe bara en hoj iordning så schemat blir lite tufft om något skulle hända!

abstruse skrev:
Det är väl inget, i våras på Knudan så körde jag R-1000 på fm, ERF på em samt Klubbrace nästa morgon, j-r va jag sov bra på Söndag kväll :D

Palte skrev:
Nä jag bangar R1000.

Edit Efter bikeweek har jag och Jiwe bara en hoj iordning så schemat blir lite tufft om något skulle hända!
Tur för er att inte Team the Botten is Nådd / EMR kommer till start på Falken, ni brukar ju ta stryk av oss. :arsele

valmers skrev:
Tur för er att inte Team the Botten is Nådd / EMR kommer till start på Falken, ni brukar ju ta stryk av oss. :arsele

Konstigt jag kan inte se er i resultatlistan alls ifrån ERFet på Bikeweek :confused:

Palte skrev:
Nä just det nu minns jag... ni klarade inte av att kvala in! :tungan
Nu kommer Metallis att torpedera er på Knudan, det är vår hemmabana och därför så kommer vi att slå er igen... kanske... inte

GSXR1100R skrev:
Nu kommer Metallis att torpedera er på Knudan, det är vår hemmabana och därför så kommer vi att slå er igen... kanske... inte

På Knutstorp i våras hade ni skåningar placerat ut en helicoilgänga på hemligt ställe som punkterade vårt bakhjul efter 5-6varv, det kan ju vara ett knep.

Träningsläger nästa år

Tack Åsa för länken.
Vi planerar igen träningsläger i Tjeckien.
Vad tycker ni? Skall vi ha träningsläger själva i Most ?
Klarar vi 60 st deltagare ? Påsk är för tidigt, kanske vi tar
två vardagar + helg ?
Bifogar bilder på Johnny Lacnak 125 GP + bild på Johnny och Micha
när var det dags för gratis birra för alla

JRL RACING TEAM
Hanna

Bifogat

• 002-01.jpg
    002-01.jpg
    20.1 KB · Visningar: 34
  • BikePr-30.jpg
    BikePr-30.jpg
    21 KB · Visningar: 40
Palte skrev:
På Knutstorp i våras hade ni skåningar placerat ut en helicoilgänga på hemligt ställe som punkterade vårt bakhjul efter 5-6varv, det kan ju vara ett knep.
Vi missade starten med 5 varv, Alakahi körde R-600 & Jag körde R-1000 som uppvärmning, Brink fick dock strul med däckbytet på Alakahais Hynda innan ERF:et så när starten gick så stod vår Hynda utan hjul, vi missade dom första varven men det försökte Robban köra in på det första varvet med kalla däck, sen kom Robban rullandes med en nyvurpad Hynda, men vi körde upp oss ifrån sista till 23:e plats :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT