bilder från torsdagens tävling

Grymt mycket bilder och bra bilder! Tyvärr inte en enda på mig :( Du är för lokalpatriotisk, nästan bara Örebroare:tungan

RookieSM skrev:
2390503Haha fan Termo, istället för att springa fram och hjälpa mig så stod du och tog kort på eländet, tur att det fanns annat hjälpsamt folk på plats. :tungan

Han är anställd i mitt team, i avtalet står det att han inte får hjälpa konkurrenter.:D

erik skrev:
2390583 Han är anställd i mitt team, i avtalet står det att han inte får hjälpa konkurrenter.:D

:D :D :D :D

M:et skrev:
2390474 Grymt mycket bilder och bra bilder! Tyvärr inte en enda på mig :( Du är för lokalpatriotisk, nästan bara Örebroare:tungan

tanken va faktiskt att ta bilder uteslutande på TMC piloter den här tävlingen

Last edited:
RookieSM skrev:
Hur är det med handen Jocke, om du läser det här?

Den är av, på 2 ställen :tummenupp 3 veckor gips så ja kan nog köra i örebro, däremot är det surt att missa eskilstuna.

Jocke W skrev:
2391165 Den är av, på 2 ställen :tummenupp 3 veckor gips så ja kan nog köra i örebro, däremot är det surt att missa eskilstuna.
det var ju tur i oturen då.. blev lite orolig när jag såg att du låg med krage i gräset:näsblod
men snart är du back igen:tummenupp

blom skrev:
2391184 det var ju tur i oturen då.. blev lite orolig när jag såg att du låg med krage i gräset:näsblod
men snart är du back igen:tummenupp

ja dom tvinga på mig den, jag är jävligt stel i hela kroppen efter smällen, som träningsvärk.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti