bilder från torsdagens tävling

Grymt mycket bilder och bra bilder! Tyvärr inte en enda på mig :( Du är för lokalpatriotisk, nästan bara Örebroare:tungan

RookieSM skrev:
2390503Haha fan Termo, istället för att springa fram och hjälpa mig så stod du och tog kort på eländet, tur att det fanns annat hjälpsamt folk på plats. :tungan

Han är anställd i mitt team, i avtalet står det att han inte får hjälpa konkurrenter.:D

erik skrev:
2390583 Han är anställd i mitt team, i avtalet står det att han inte får hjälpa konkurrenter.:D

:D :D :D :D

M:et skrev:
2390474 Grymt mycket bilder och bra bilder! Tyvärr inte en enda på mig :( Du är för lokalpatriotisk, nästan bara Örebroare:tungan

tanken va faktiskt att ta bilder uteslutande på TMC piloter den här tävlingen

Last edited:
RookieSM skrev:
Hur är det med handen Jocke, om du läser det här?

Den är av, på 2 ställen :tummenupp 3 veckor gips så ja kan nog köra i örebro, däremot är det surt att missa eskilstuna.

Jocke W skrev:
2391165 Den är av, på 2 ställen :tummenupp 3 veckor gips så ja kan nog köra i örebro, däremot är det surt att missa eskilstuna.
det var ju tur i oturen då.. blev lite orolig när jag såg att du låg med krage i gräset:näsblod
men snart är du back igen:tummenupp

blom skrev:
2391184 det var ju tur i oturen då.. blev lite orolig när jag såg att du låg med krage i gräset:näsblod
men snart är du back igen:tummenupp

ja dom tvinga på mig den, jag är jävligt stel i hela kroppen efter smällen, som träningsvärk.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back