Slänger upp lite bilder jag tog i somras under Supermoto-sm på bananpiren i Göteborg. Ge gärna kritik, både positiv och negativ!
// Mayer
// Mayer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Syntes dem inte eller?Ser riktigt najs ut
Har du inga fler?
EDIT: Läckert![]()

Snygga bilder! man blir ju inte bara lite sugen, jag är lite inne på att börja köra motard, men jag vet inte vad man ska ha för hoj då, är Husaberg en bra hoj?
Men jag har kollat på motard en del och husaberg är väl en av värstingarna när det gäller effekt o.s.v. men de rasar ju oftare också. Jäkla serviceintervaller om man skall kunna busköra med dem. Annars kan man ju köpa en lite snällare offroadhoj och köpa motard däck o.s.v. Starta en ny tråd om du verkligen vill veta så får du säkert massvis med svar! Tack!![]()
Själv kör jag inte renodlad motard utan en offroad eftersom jag vill kunna köra av vägen lite då och dåMen jag har kollat på motard en del och husaberg är väl en av värstingarna när det gäller effekt o.s.v. men de rasar ju oftare också. Jäkla serviceintervaller om man skall kunna busköra med dem. Annars kan man ju köpa en lite snällare offroadhoj och köpa motard däck o.s.v. Starta en ny tråd om du verkligen vill veta så får du säkert massvis med svar!
![]()
// Mayer
Gillar actionbilder! Var kan man beskåda motard tävlingar nere i södra sverige? Hade varit skoj att se live.
.. vill ha fleeer!
Läckra bilder! Gillar speciellt bilderna när du fått med "dammsprutet". Sladdbilderna e också fina![]()
Syntes dem inte eller?Joo jag har en massa men orkar fan inte förminska fler för att kunna lägga upp
Men jag får se, kanske senare, beror på hur många som vill se mer
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |