Bilder från Supermoto-sm 3/5-07

Mayer

Kunskap är mackt!
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
Superduke
Slänger upp lite bilder jag tog i somras under Supermoto-sm på bananpiren i Göteborg. Ge gärna kritik, både positiv och negativ! :)
// Mayer

Bifogat

• IMGP1921.jpg
    IMGP1921.jpg
    108.3 KB · Visningar: 166
  • IMGP1923.jpg
    IMGP1923.jpg
    108.2 KB · Visningar: 132
  • IMGP1941.jpg
    IMGP1941.jpg
    98.4 KB · Visningar: 147
  • IMGP1946.jpg
    IMGP1946.jpg
    86.7 KB · Visningar: 110
  • IMGP1963.jpg
    IMGP1963.jpg
    116.5 KB · Visningar: 133
  • IMGP2009.jpg
    IMGP2009.jpg
    116 KB · Visningar: 113
mer bilder

Bifogat

• IMGP2054.jpg
    IMGP2054.jpg
    66 KB · Visningar: 76
  • IMGP2049.jpg
    IMGP2049.jpg
    119.7 KB · Visningar: 71
  • IMGP2020.jpg
    IMGP2020.jpg
    116.3 KB · Visningar: 94
  • IMGP2057.jpg
    IMGP2057.jpg
    73.8 KB · Visningar: 84
  • IMGP2067.jpg
    IMGP2067.jpg
    87.9 KB · Visningar: 93
  • IMGP2145.jpg
    IMGP2145.jpg
    110.3 KB · Visningar: 141
the message you have bla bla bla..

Bifogat

• IMGP2204.jpg
    IMGP2204.jpg
    112.4 KB · Visningar: 193
Ser riktigt najs ut :D

Har du inga fler?

EDIT: Läckert :yoparty
Syntes dem inte eller? :confused: Joo jag har en massa men orkar fan inte förminska fler för att kunna lägga upp :D Men jag får se, kanske senare, beror på hur många som vill se mer :tungan

Snygga bilder! man blir ju inte bara lite sugen, jag är lite inne på att börja köra motard, men jag vet inte vad man ska ha för hoj då, är Husaberg en bra hoj?

Snygga bilder! man blir ju inte bara lite sugen, jag är lite inne på att börja köra motard, men jag vet inte vad man ska ha för hoj då, är Husaberg en bra hoj?

Tack! :tummenupp
Själv kör jag inte renodlad motard utan en offroad eftersom jag vill kunna köra av vägen lite då och då :tungan Men jag har kollat på motard en del och husaberg är väl en av värstingarna när det gäller effekt o.s.v. men de rasar ju oftare också. Jäkla serviceintervaller om man skall kunna busköra med dem. Annars kan man ju köpa en lite snällare offroadhoj och köpa motard däck o.s.v. Starta en ny tråd om du verkligen vill veta så får du säkert massvis med svar! :)
// Mayer

Själv kör jag inte renodlad motard utan en offroad eftersom jag vill kunna köra av vägen lite då och då :tungan Men jag har kollat på motard en del och husaberg är väl en av värstingarna när det gäller effekt o.s.v. men de rasar ju oftare också. Jäkla serviceintervaller om man skall kunna busköra med dem. Annars kan man ju köpa en lite snällare offroadhoj och köpa motard däck o.s.v. Starta en ny tråd om du verkligen vill veta så får du säkert massvis med svar! :)
// Mayer

Gillar actionbilder! Var kan man beskåda motard tävlingar nere i södra sverige? Hade varit skoj att se live.

Gillar actionbilder! Var kan man beskåda motard tävlingar nere i södra sverige? Hade varit skoj att se live.

jaa det är skoj med lite fart i bilderna ;)
Jag har faktiskt ingen större koll på det där, till denna tävlingen satt det lite affischer på Volvo som jag fick syn på och då fick jag lust att gå, första gången jag har sett motardtävling live. Tror det var kortedala mc-klubb som anordnade den gången. Du kanske kan hitta något i deras kalender www.kortedalamotorklubb.com
// Mayer

Läckra bilder! Gillar speciellt bilderna när du fått med "dammsprutet". Sladdbilderna e också fina :yoparty

Läckra bilder! Gillar speciellt bilderna när du fått med "dammsprutet". Sladdbilderna e också fina :yoparty

Tack så mycket! :tummenupp Jaa det var faktiskt så mycket damm vid vissa sektioner att bildern blev helt grumliga :gnissla
// Mayer

Kul med positiv respons! Faktum är att jag passade på att skicka in några av bilderna till Göteborgs postens tävling Lilla Årets Bild 2007 där temat var rörelse och en av bilderna blev framröstad till delfinal där nu vanligt folk skall rösta fram en bild av tio till final. Om ni har tid så får ni gärna gå in och rösta på den bild ni gillar mest (hoppas det är min :D )

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=658&a=308569

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back