Bilder från SMC BKK Sviestad 2010-07-16 (fredag)

77mats

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
-06 CBR1100XX (igen)
Några bilder hann även min bror med... Han tappa inspirationen efter jag lade omkull min hoj :gnissla Men några blidde det.

R.I.P kära Blac....Whitebird :angel
_IGP5190.jpg


Här är de andra bilderna: http://picasaweb.google.com/77mats/LinkopingMotorstadionJuli2010?feat=directlink
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Såg klotningen i ögonvrån. Tur att du klarade dig! Synd på en sån vacker hoj, bara. Men visst kunde whitebirden flyga... :(

Jag tar gärna del av din brors bilder om jag får. PMa mig om det skulle vara ok.
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Huddinge
Hoj
CBR 600rr,
Tack för riktigt bra bilder.

Ruskigt tråkigt att det blev lösen på hojen, den såg ju inte allt för skadad ut, hoppas att du får ersättning som motsvarar värdet och att du får tage i något nytt roligt.

Stefan
 

schnyggve

elitlökare
Gick med
6 May 2009
Ort
Crap City!
Hoj
Skramlaha MT-01 väglus , Sugakuki gixxer 600 banhojj
Kul att jag fick pryda omslaget till albumet :yoparty. Det gick visst att lägga ner MT'n ganska bra :tummenupp


Tackar för bilderna! Så himla sjysst att fota andra och sen bjuda på jobbet du lagt ner! :Bugar

Tråkigt bara att man inte ska lyckas bjuda på bättre motiv... De bästa svängarna verkar aldrig fastna på bild. Får väl låta de uppruggade däcksidorna vara bevis på mina fantastiska (= så upplevda) nedlägg. :D

Hehe här e befiset på dina nedlägg, döm själv... på bild 2 ser man verkligen hur slut ditt framdäck e (_x_) :p
 

Bifogat

  • DSC_0201_small.JPG
    DSC_0201_small.JPG
    188.6 KB · Visningar: 65
  • DSC_0232_small.JPG
    DSC_0232_small.JPG
    168.5 KB · Visningar: 81
  • DSC_0255_small.JPG
    DSC_0255_small.JPG
    173.9 KB · Visningar: 84
  • DSC_0296_small.JPG
    DSC_0296_small.JPG
    193.3 KB · Visningar: 74
Last edited:

R5+1

Guest
Hehe här e befiset på dina nedlägg, döm själv... på bild 2 ser man verkligen hur slut ditt framdäck e (_x_) :p

Mäh! Ro hit me bilderna sa jag!
Äh, koppat dom härifrån. Behöver inte bättre upplösning, eller vad det nu heter på er prylbögars fikonspråk... :arsele :D
Men resterande bilder vill jag ha. PM:a länk till nåt ställe? Eller nåt? Eller not?

Tycker förresten du ska byta avatar. Sätt päronet i nån rolig pose eller låt Fjant grimasera för nära kameran eller nåt. Taskigt att inte låta dom va med! :4skrika
Ska smeta kattmynta på din Makkara-yksi...
 
Last edited:

schnyggve

elitlökare
Gick med
6 May 2009
Ort
Crap City!
Hoj
Skramlaha MT-01 väglus , Sugakuki gixxer 600 banhojj
Mäh! Ro hit me bilderna sa jag!
Äh, koppat dom härifrån. Behöver inte bättre upplösning, eller vad det nu heter på er prylbögars fikonspråk... :arsele :D
Men resterande bilder vill jag ha. PM:a länk till nåt ställe? Eller nåt? Eller not?

Tycker förresten du ska byta avatar. Sätt päronet i nån rolig pose eller låt Fjant grimasera för nära kameran eller nåt. Taskigt att inte låta dom va med! :4skrika
Ska smeta kattmynta på din Makkara-yksi...

jaja lugn och fin, du ska få dom. ta me en minnepinne och kika förbi så ska du få dom. och glöm inte kattmyntan :tummenupp .... fast du kanske hellre vill snigla makkaran när jag tänker efter.


Vad är det för fel på allan?? R.I.P. Han kunde tillomed lägga ägg :va..
 
Last edited:
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top