Bilder från SMC BKK Sviestad 2010-07-16 (fredag)

Några bilder hann även min bror med... Han tappa inspirationen efter jag lade omkull min hoj :gnissla Men några blidde det.

R.I.P kära Blac....Whitebird :angel
_IGP5190.jpg

Här är de andra bilderna: http://picasaweb.google.com/77mats/LinkopingMotorstadionJuli2010?feat=directlink

Såg klotningen i ögonvrån. Tur att du klarade dig! Synd på en sån vacker hoj, bara. Men visst kunde whitebirden flyga... :(

Jag tar gärna del av din brors bilder om jag får. PMa mig om det skulle vara ok.

Tack för riktigt bra bilder.

Ruskigt tråkigt att det blev lösen på hojen, den såg ju inte allt för skadad ut, hoppas att du får ersättning som motsvarar värdet och att du får tage i något nytt roligt.

Stefan

Kul att jag fick pryda omslaget till albumet :yoparty. Det gick visst att lägga ner MT'n ganska bra :tummenupp

Tackar för bilderna! Så himla sjysst att fota andra och sen bjuda på jobbet du lagt ner! :Bugar

Tråkigt bara att man inte ska lyckas bjuda på bättre motiv... De bästa svängarna verkar aldrig fastna på bild. Får väl låta de uppruggade däcksidorna vara bevis på mina fantastiska (= så upplevda) nedlägg. :D

Hehe här e befiset på dina nedlägg, döm själv... på bild 2 ser man verkligen hur slut ditt framdäck e (_x_) :p

Bifogat

• DSC_0201_small.JPG
    DSC_0201_small.JPG
    188.6 KB · Visningar: 65
  • DSC_0232_small.JPG
    DSC_0232_small.JPG
    168.5 KB · Visningar: 81
  • DSC_0255_small.JPG
    DSC_0255_small.JPG
    173.9 KB · Visningar: 84
  • DSC_0296_small.JPG
    DSC_0296_small.JPG
    193.3 KB · Visningar: 74
Last edited:
Hehe här e befiset på dina nedlägg, döm själv... på bild 2 ser man verkligen hur slut ditt framdäck e (_x_) :p

Mäh! Ro hit me bilderna sa jag!
Äh, koppat dom härifrån. Behöver inte bättre upplösning, eller vad det nu heter på er prylbögars fikonspråk... :arsele :D
Men resterande bilder vill jag ha. PM:a länk till nåt ställe? Eller nåt? Eller not?

Tycker förresten du ska byta avatar. Sätt päronet i nån rolig pose eller låt Fjant grimasera för nära kameran eller nåt. Taskigt att inte låta dom va med! :4skrika
Ska smeta kattmynta på din Makkara-yksi...

Last edited:
Mäh! Ro hit me bilderna sa jag!
Äh, koppat dom härifrån. Behöver inte bättre upplösning, eller vad det nu heter på er prylbögars fikonspråk... :arsele :D
Men resterande bilder vill jag ha. PM:a länk till nåt ställe? Eller nåt? Eller not?

Tycker förresten du ska byta avatar. Sätt päronet i nån rolig pose eller låt Fjant grimasera för nära kameran eller nåt. Taskigt att inte låta dom va med! :4skrika
Ska smeta kattmynta på din Makkara-yksi...

jaja lugn och fin, du ska få dom. ta me en minnepinne och kika förbi så ska du få dom. och glöm inte kattmyntan :tummenupp .... fast du kanske hellre vill snigla makkaran när jag tänker efter.

Vad är det för fel på allan?? R.I.P. Han kunde tillomed lägga ägg :va..

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...