Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Paradoxy skrev:Vadå bilder? Jag vill se filmer!
lassnig skrev:Men seriöst... mer bilder, filmer och resultat tack! Man måste ju få vet vem som vann och så!![]()
lassnig skrev:Det är ju onekligen lockande att börja köra enduro asså!![]()
Om ni skulle gissa, vad tror ni då att ett vettigt "startpaket" (hoj, utrustning, osv) skulle kosta? Jag är sugen på en hyffsad honda eller KTM-hoj. Någon som vågar dra till med en gissning?
KarlJohan skrev:Kan försöka. utgår från att du inte måste ha en sprillans ny hoj..
hoj: 4-t typ -00 runt 30-35 000
Utrustning: Alla skydd, hjälm och stövlar runt 4 000. lite mer kanske.
Ska man ha nya grejer av hyffsad kalité går det upp mot 10'000:-. Letar man lite bland rea-grejer går det väl få ner priset en aning.lassnig skrev:Det är ju onekligen lockande att börja köra enduro asså!![]()
Om ni skulle gissa, vad tror ni då att ett vettigt "startpaket" (hoj, utrustning, osv) skulle kosta? Jag är sugen på en hyffsad honda eller KTM-hoj. Någon som vågar dra till med en gissning?
Barrett skrev:4000:- får du knappt stövlar & hjälm för!Ska man ha nya grejer av hyffsad kalité går det upp mot 10'000:-. Letar man lite bland rea-grejer går det väl få ner priset en aning.

jra_racing skrev:Fan va nice att ni gör en klippning och så. Men skynda er jag vill se den NU! För er som tyckte det såg fint ut kan jag säga att de va kanon men VÄLDIGT jobbigt för att vara ett SM tom Anders och Björne o co tyckte att det va tungt
KarlJohan skrev:gick in på crossendurokompaniets hemsida o kolla lite på vad komplett utrustning skulle kosta.
Tog med: Hjälm, stövlar, benskydd, ryggskydd inkl. njurbälte, ufo-axelskydd, armbågsskydd, glasögon samt crossbrallor +tröja.
6900:- skulle kalaset gå på. Och då var det inte rea-på några av de varorna tror jag.
om om man har lite flyt kan man nog pressa priset iaf en 500:-![]()
Barrett skrev:Jag gick för skoj skull in & gjorde samma sak, slutade på 9900:-![]()
När det kommer till skydd tog jag då så klart inte det billigaste hela tiden, utan la mig på en nivå där jag anser att man får hyffat bra grejer.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |