Emmi skrev:Sorry Freppa, men jag tycker McB ser ganska skräckslagen ut vid tanken på att vara nära din tunga...![]()
Nej nej... Jag njuter i fulla drag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Emmi skrev:Sorry Freppa, men jag tycker McB ser ganska skräckslagen ut vid tanken på att vara nära din tunga...![]()

Freppa skrev:Med respekt - YOWSA!![]()
![]()
Swedie skrev:Emmi ... nu kommer jag ner till Jönköping å så får vi göra uppnää. jag är inte arg.. lol
mer fest!
Freppa skrev:Och vad faan är det för fel på min tunga nu då?![]()


Jorrd skrev:http://www.phono.se/temp/sthlm/saturday/photos/photo_65.html
Grejen som sticker ut där......ehm vad är det?![]()
![]()
![]()

McB skrev:Ser väl ut som ett finger tycker jag?![]()
Lucky9 skrev:Fixade till flickornas ögon lite. Trots mitt defekta färseende så föredrar jag flickor utan röda ögon.
http://knasiga.st/photos/040124_SH-Party/tn/IMG_5764.JPG.html
Ska väl kolla igenom alla bilder nån gång...
/Lucky9

Grusbuse skrev:Ännu mera bilder !!!![]()
![]()
Bild1: Skitsnygga emmi och coola cjorkman!!!![]()
Bild2: Du är rätt söt emmi... även i cbjorkmans huvudbonad!!
Måste säga att cbjorkman passar bättre i den...
Lartes skrev:Jag vet att det var flera stycken av oss som fick reda på vad du skulle hem och göra varjefall![]()
![]()
KarlJohan skrev:cbjorkman - din herr gurka-sång var fan höjdpunkten på festen!![]()
![]()

Zeb_Macahan skrev:Muhahaha!Måste säga att cbjorkman passar bättre i den...
// Emmi på Zebs nick
Emmi skrev:Din tunga är säkert jättefin, och jag hade fel, McB verkar ju gilla den...![]()
Freppa skrev:JUST DET!!! I RULE ALL DAY LONG BABY!!!!.......*stickeruttungangochletarefternågonattslickapåsmiley*
cbjorkman skrev:Jag tror att vi båda gör oss bättre utan peruken![]()
Snygg avatar förresten![]()
Så du klarade dig över bron iaf.... Ja 36 kvm är inte någe vidare heller när det gäller att ordna fest.Mcbudet skrev:svårt kul fest!
haha på`t igen bara! när är nästa fest??? vart?? vart??? går alla in i min 26kvadrat stora lägenhete så är alla välkommna!
cbjorkman skrev:Nån annan än jag som är bakis än idag??
Det har inte varit nån lätt dag på jobbet hittils![]()
/Pippi-långstrump
Ace Niki skrev:Så du klarade dig över bron iaf.... Ja 36 kvm är inte någe vidare heller när det gäller att ordna fest.
.
Mcbudet skrev:jag klarade mig överbron enda fram till rörstrandsgatan där fastande man utan för grillen och köpte en korv med kräksallad
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |