Bilder från SH-Festen

Och vem är tjejen med mörkblå jacka med lite vitt på? :va
Ständigt utsuddat fejs eller långfinger eller annat i vägen för ansiktet. Mycket mystiskt :hihi
Kan man bli annat än nyfniken... :rolleyes:
 
Tinatjejen skrev:
Och vem är tjejen med mörkblå jacka med lite vitt på? :va
Ständigt utsuddat fejs eller långfinger eller annat i vägen för ansiktet. Mycket mystiskt :hihi
Kan man bli annat än nyfniken... :rolleyes:



Om jag inte är helt ute o cyklar, så kan man väl med hjälp av andra bilder lista ut att denna mystiska kvinna är.......Anneli! =)
 
Oj vad avundsjuk jag blev nu. Ser ut som ni haft en toppenkväll. Hoppas ni fått en toppenmorgon också :tummenupp
 
campar skrev:
Om jag inte är helt ute o cyklar, så kan man väl med hjälp av andra bilder lista ut att denna mystiska kvinna är.......Anneli! =)

Ahaaa. henne har jag aldrig träffat. :va
Kul att se henne med långfingret i ansíktet det första man gör :D :D
 
Jag tycker att Anneli gör rätt. Man ska vara rädd om sin personliga integritet.
 
Mattias skrev:
Jag tycker att Anneli gör rätt. Man ska vara rädd om sin personliga integritet.
Hon får göra prexis som hon vill :tummenupp. Jag sa inte att hon gör rätt eller fel, jag bara undra vem hon var serru.
Bara det att hon nog är den första sporthojaren jag sett som INTE vill vara med på kort :)
 
LMAO! Ursäkta mig för att jag är OT nu men Penguins ny avatar är nog en av de skönaste jag sett. :D :tummenupp

Nu ska jag kika vidare på bilderna, hoppas på mycket snusk... :rolleyes:
 
Draget, känns som jag blivit överkörd av tåget.


Roligt igår, var bakfull då med så jag verkade inte så laddad :p
Men kul var det, nu ska jag högtryckstvätta min tunga för 3:e gången :zpy
 
NoicE skrev:
Draget, känns som jag blivit överkörd av tåget.


Roligt igår, var bakfull då med så jag verkade inte så laddad :p
Men kul var det, nu ska jag högtryckstvätta min tunga för 3:e gången :zpy
Faan ja skulle kutat ner och sagt TJA!!½½!½ När jag hämtade upp MikkE :( :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top