Bilder från Scandinavian Open

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Slänger upp några urvalda bilder från Scandinavian Open. Jag försökte filma men tyvärr så regnade det under race'n. Vilket gjorde att kameran fokuserade på regndropparna på linsen.

Hur som så har jag en del film från depån. Ganska mycket på söta Ullis, en del på fula Swedie, lite från Stiggys team etc. Är det nåt ni vill se eller e det booring. Jag tyckte det va kul eftersom jag inte sett så många race och hur det funkar.

Här kommer bilderna:

vinnarerookie1000.JPG

Vinnaren Rookie 1000

swedie.JPG

Swedie

jerkeraxelsson.JPG

Jerker Axelsson, vinnare Nordic Superbike

duo-dark-dog.JPG

Dark Dog VM-teamet

stiggy.JPG

Stiggy

stiggy_snabbvanstern.JPG

Stiggy, Harms & Backlund i snabbvänstern

backlund_depakurvan.JPG

Backlund attackerar Harms på yttern i depåsvängen

backlundrakan.JPG

Backlund på rakan

ss600pallen.JPG

Prisutdelningen Backlund, Harms & Norrbagge?

fille.JPG

Backis

ullis.JPG

Ulrika Brodén

ullis-vs-linden.JPG

Battle mellan Ulrika Brodén & en av bröderna Jimmy el. Jerry Lindén på rakan
 
Last edited:
En till bild:

trio-med-bumba.JPG

Stiggy, Harms och Backlund löder som ingen lött förut
 
Depåfilmer uppskattas! Finns endel löst folk (läs: jag) som aldrig kommer på tävlingar men vill gärna se hur det går till/vad det är för puckon som slänger hela lönen på 2 helger/mån :tungan
 
Publiken blev galen när dom såg Backlund vinna
 

Bifogat

  • gggalen.JPG
    gggalen.JPG
    70.8 KB · Visningar: 134
Biifer skrev:
Depåfilmer uppskattas! Finns endel löst folk (läs: jag) som aldrig kommer på tävlingar men vill gärna se hur det går till/vad det är för puckon som slänger hela lönen på 2 helger/mån :tungan
Om det ändå var race två helger varje månad....
Mer bilder och film.
 
RoLLER skrev:
Nu meckar jag film och du e med GG! :D


Sedan jag såg min första Rollerfilm så har jag alltid kännt ett sug efter att få vara med! Men jag har lite smått insett att det inte går om jag inte blir en knutte. Så såg jag dig på Åsen och då kännde jag att nu har jag min chans så jag gjorde det jag gick fram till RoLLER och sa:
Hej du är min STÖRSTA idol!

Fast jag är lite orolig :eek: för den där smiliyn :D
 
Filmen ligger nu uppe boys and girls.... kolla under filmer & bilder. Det är förstås bara en teaser jag smackat ihop under eftermiddan. Men jag e nöjd :D
 
Goodstuff skrev:
Om det ändå var race två helger varje månad....
Mer bilder och film.
Precis! Vi "utomstående" fattar ingenting :3freak
Ni får helt enkelt göra lite bättre reklam för er själva/sporten :)
 
Biifer skrev:
Precis! Vi "utomstående" fattar ingenting :3freak
Ni får helt enkelt göra lite bättre reklam för er själva/sporten :)
Var inte så jag menade. pekade mer på hur riktigt dum i huvudet man måste vara för att lägga så mycket pengar på det, fast det är värt varje krona.
Vi förösker göra mer och bättre reklam men det är svårt med de begränsade resurserna.

Om ni vill se mer så sänds ett sammandrag av racen från Gelleråsen på SportExpressen kl 21:30 ikväll. Har du kanalen så kika! :tummenupp
 
Kul o se bilderna på unge Herr Backlund vid podiet !!

Om 10 år kanske dom här bilderna är värsta nostalgitrippen för Backlunds fans världen över :)
 
tack roller för bra filmer&bilder.
'hur gick det för ullis?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top