t-quick skrev:tack roller för bra filmer&bilder.
'hur gick det för ullis?
Hennes motor bara stannade på näst sista varvet.
Det gjorde ont i hela mig när jag såg hur ledsen hon va efteråt. Sån makalös otur att det inte är sant.
Edit: Tack själv föressten, ja för att du uppskattar dom. Det glädjer mig lika mycket varje gång nån säger det.