Bilder från RR träning på Åsen 21/7

OLJEKYLD GSXR skrev:
Tur att han hade super-meckarna med sig som kunde styra upp den fulmeckade Surzukin (vem var det igentligen som skulle lufta kylsystemet efter ihopskruvning av Killer-sukkan? :7peta ).
Kylsystemet var luftat vid ihopmonteringen! Hur klarar man annars att köra 3 träningar innan den kokar? :mad:

Strider skrev:
Han inte bara ser långsam ut, han är långsam oxå. Står ju mest och filmar vid sidan om banan eller pillar på något gammalt sunk i depån.
Vissa köper 04:or och trillar i första passet på sin premiär, men 6 timmar på akuten ger oxå adrenalin

Nr:18 skrev:
Kylsystemet var luftat vid ihopmonteringen! Hur klarar man annars att köra 3 träningar innan den kokar? :mad:
Konstigt va det, måste man ha kit-vatten

Tom skrev:
The RST team uppställda inför rejsträning.
Ahhh! måste man köpa nytt ställ nu eller? Fortsätter det så här kommer ju alla se likadana ut om ett tag. Tänk om folk tar fel på mig o gamlot nu :skrämd

Gulsnabbtrajja skrev:
Ahhh! måste man köpa nytt ställ nu eller? Fortsätter det så här kommer ju alla se likadana ut om ett tag. Tänk om folk tar fel på mig o gamlot nu :skrämd
Ingen risk, ditt skinnställ brukar vara lecabrunt

1. För hevete, det där är teamchefens stol. :mad:
2. Påsättning?
3. En snabb, en blekfet långsam. Robban, kör för oss istället. Gratis grogg. :tummenupp
4. Albylmannen lämnar ingen oberörd. Snarare illa berörd.
5. Kanske läge att passera 100-vallen först?

Bifogat

• SANY0001.JPG
    SANY0001.JPG
    61.3 KB · Visningar: 54
  • SANY0004.JPG
    SANY0004.JPG
    58.2 KB · Visningar: 40
  • SANY0006.JPG
    SANY0006.JPG
    58 KB · Visningar: 56
  • SANY0013.JPG
    SANY0013.JPG
    55.4 KB · Visningar: 45
  • SANY0015.JPG
    SANY0015.JPG
    57 KB · Visningar: 56
valmers skrev:
............" Robban, kör för oss istället. Gratis grogg. :tummenupp "...........................

Haha, joo... Faen, man skulle nog varit med ändå... Nu e det dock för sent, hinner inte med allt man skulle vilja... :4skrika

alakhai skrev:
Haha, joo... Faen, man skulle nog varit med ändå... Nu e det dock för sent, hinner inte med allt man skulle vilja... :4skrika
Kom upp och ta på mitt ställ i kvalet, en kudde fixar allt

alakhai skrev:
:lol 100 mil för o dra ett pass så ni kvalar med?!?!.. Njaaaaa... :fyllisar Dessutom e jag kraschbenägen när det gäller ERF.. :tungan
Du får 10 papp och kärlek

GSXR1100R skrev:
Du får 10 papp och kärlek

valmers skrev:
Och blir hedersmedlem i EMR.
Haha... Både förare o teamboss börjar få panik verkar det som... :rofl :rofl Ta nån som e snabb istället på plats, betydligt enklare!! :)

Eller så sparka omkull hojen innan Micke ska ut, har sett att det tenderar hjälpa till en del.... Fast får nog välta den 3-4 gånger förståss!! :lol

Tom skrev:
The RST team uppställda inför rejsträning.

AAAAA Nice, fan va kul att se, hoppas ni slipper testa dom (ännu mer,, Gustav hehe)

*/ ?>
Back