Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag var också på plats och råkade av en slump ta en bild på nummer 27 under kvalet, utan att veta vem det var.
EDIT: Undrar föresten två saker ang. sidvagnsracing. Vad är det för motorer i dom, och skiljer sig kurvhastigheten mycket mellan höger- och vänster-kurvor?
Jag tror bara att han vänder bort blicken för att undvika ett galet fan på läktaren med ett stort "46" på bröstetRossi letar efter något på marken.
Det är Esteve Rabat i 125 som köper korv. Luthi kör en Emmi Caffe Latte sponsrad Aprilia i 250. Gubbe.Kallio röker Toth, Luthi beställer en grillad med bröd, Abraham #17 bygger street fighter, läktarna är ganska fullsatta, Stoner dominerade, Rossi letar efter något på marken.
...Luthi beställer en grillad med bröd...

Det där är Rabat som kör Repsol KTM i 125. Lüthi kör Emmi Cafe Latte Aprilia i 250...
Vafan Gustav!!!![]()

Här är lite dassiga bilder ja tog...Tyvär dålig kvalite men de blir inte bättre med mig bakom en skit kamra.
Vissa tror att Sheene fortfarande kör, nyttig kalorisnål mat för den kostmedvetne, på griscampingen har man soffor med sig, Rossivagnar och tvättmaskin ombyggd till eldtunna.
På vägen till campingen fanns även budgetcamping i metallrör.
Tackar, ja det är svårare än man tror att få bra bilder på sådant som åker förbi i 200 blås, det mesta blir bara sudd & skräp.Möe schyssta bilder, det börjar ta sig.![]()
Assen kostade 70 euro för tredagarsbiljett på naturläktaren (fri tillgång till huvudläktaren tr & kval).vad kostar det ungefär för att åka iväg på ett gp race, utöver resan dit. Hur många dagar bör man vara på plats, hur ska man lägga upp det?
Börjar bli väldigt sugen på att se ett race live!
Var är apex?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”