Bilder från Mc-mässan

lika skön att sitta på som den e snygg..
 

Bifogat

  • P1220036.jpg
    P1220036.jpg
    86.6 KB · Visningar: 155
bbbrrrööööölllll
 

Bifogat

  • P1220072.jpg
    P1220072.jpg
    85.9 KB · Visningar: 203
Vart e brudarna då?

Lite gay å gå på mässa å phota hojar........ :fatta!


EDIT: Och bara fota hojar menade jag....... :)
 
Tom Byron skrev:
Vart e brudarna då?

Lite gay å gå på mässa å phota hojar........ :fatta!


EDIT: Och bara fota hojar menade jag....... :)

Du e singel va ?? Prova och gå runt och fota brudar när "fibran" är med.
 
Last edited:
valmers skrev:
Kawasaki ZX-10 är verkligen sanslöst ful.

Hoppas det här bara är flame från dig din gamle värmlänning.
ZX10:an var hur underbar som helst. Fick så stora "vill ha känslor" så jag var nära på att gråta :banana
 
valmers skrev:
Kawasaki ZX-10 är verkligen sanslöst ful.

valmers har rätt. Den var verkligen hemsk. Tur att den finns i svart som gömmer formerna lite. Blejden var fränast av de nya 1000-hojarna. R1 ser ut som rekvisita från Star Wars. (Eller Stavros - grekernas krig.)
 
Här har ni lite bilder som jag tog på lördagen! Håll till godo! :arsele
 

Bifogat

  • Jag på CBR1000RR.jpg
    Jag på CBR1000RR.jpg
    125.2 KB · Visningar: 81
  • Mondial.jpg
    Mondial.jpg
    126.3 KB · Visningar: 67
  • RSV Factory Bak.jpg
    RSV Factory Bak.jpg
    135.7 KB · Visningar: 77
  • R1.jpg
    R1.jpg
    122.1 KB · Visningar: 76
  • BMW R1100S.jpg
    BMW R1100S.jpg
    133.1 KB · Visningar: 89
Jag är rädd för att jag är böjd att hålla med simulant-Valmers. Jag är en rabiat Kawa-fantast bortom sans och förnuft enligt somliga, vilket må vara hänt. Men, hur jag än försöker kan jag inte intala mig själv att nya Kawan är snygg.

Måhända och förhoppningsvis ljuger bilderna och bågen är vackrare IRL, men 10:an är inte snygg på någon av de bilder jag sett, IMHO. Tyvärr.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top