Bilder från licensköret på Sviestad 9/4

Triggerhappy skrev:
2072514 Upp med dödsbilden nu så jag kan stenas till döds av SH massorna :död

Va det du Trigger som la den...du stod iaf nästan för dagen vurpa men C.K 230 av blåsning i knixen tog nog rekordet..men han fick ju iaf licens..killen som drifta mer än en drifting bil kan ju känna sig lite skyldig iaf..men det va en race incedent under sista varvet på startträningen klart hornen växer ut lite extra då :hihi

en helt underbar kurs skönt att få köra hoj igen upp med mer bilder nu men bespara kort på mej hondan med ful kåpor är ingen skönhet precis :hihi :hihi

over and out gott folk och tack för en skit bra kurs

Här kommer mattias med en sekund kvar innan det smäller :död

Hoppas det gick bra! :7peta

Trinity skrev:
2072561 Fastnade några tjejer på bild måntro?

Dessvärre inte du!

Bifogat

• tn_mattias.jpg
    tn_mattias.jpg
    125.7 KB · Visningar: 111
kurre3 skrev:
2072588 Här kommer mattias med en sekund kvar innan det smäller :död

Hoppas det gick bra! :7peta

Dessvärre inte du!

va inte Mattias som körde av hojen va utlånad :näsblod

Ingen långsam Aprilia som fastnade på bild?
Kan iaf inte varit ngt problem att hinna fota den så den måste ha varit ett bra offer. :)

Några få sopiga bilder:

Bifogat

• IMGP2032.jpg
    IMGP2032.jpg
    109.1 KB · Visningar: 107
  • IMGP2037.jpg
    IMGP2037.jpg
    80.5 KB · Visningar: 134
  • IMGP2040.jpg
    IMGP2040.jpg
    118.7 KB · Visningar: 162
  • IMGP2056.jpg
    IMGP2056.jpg
    98.4 KB · Visningar: 115
  • IMGP2054.jpg
    IMGP2054.jpg
    52.9 KB · Visningar: 162
  • IMGP2043.jpg
    IMGP2043.jpg
    79.2 KB · Visningar: 92
raceman_peps skrev:
2072892 Fastnade en silver och gul thundercat någonstans måntro, eller foade du bara snabbaste gruppen?

Hade tänkt fota på begäran av mr most_wanted men när den gruppen skulle dra igång blev det ju genomgång och då drog jag hem... sorry

Det var jag som fotade med vår pluttkamera (hängde inte riktigt med) så detta var de enda bilderna med hojar på...resten var mest asfalt och halva fordon :hihi
Sorry!

Gottis skrev:
2072805 Fick du ingen på våran kawa :) den fula gröna framkåpan och med svart tank

Här kommer en bild på skönheten....
Bara plast skador så det är snabbt fixat & ett par muskel bristningar i min arm och mitt ben...

Bifogat

• Kawa LMS sporthoj.jpg
    Kawa LMS sporthoj.jpg
    120 KB · Visningar: 227
Last edited:
C.K skrev:
2073059 Här kommer en bild på skönheten....
Bara plast skador så det är snabbt fixat & ett par muskel bristningar i min arm och mitt ben...

Vad var det som hände egentligen ?
Jag såg bara att du for ut på gräset.
Du lyckades att hålla dig på hjulen länge ändå tyckte jag....
Tråkigt med snöhögen och vattenpölen bara, annars kunde det kanske ha gått bra.

Triggerhappy skrev:
2072514 Upp med dödsbilden nu så jag kan stenas till döds av SH massorna :död
Har inte din kära sambo lärt dig att att du inte ska stå på alla fyra i diket... du kan ju faktiskt bli tagen för en älg :hihi

Inte kul med vurpan dock... :(

C.K skrev:
2073059 Här kommer en bild på skönheten....

Det där såg inte kul ut :( Tur att du verkar ha klarat dig bra iallafall.

[KoRn] skrev:
2073205 Vad var det som hände egentligen ?
Jag såg bara att du for ut på gräset.
Du lyckades att hålla dig på hjulen länge ändå tyckte jag....
Tråkigt med snöhögen och vattenpölen bara, annars kunde det kanske ha gått bra.

Försökte ta en på vänstern precis i knixen och han driftade mot mig så det fanns ingen plats kvar :huvet... Gick ut i gräset och höll på att försöka rulla ut farten men så kom det en stor snöhög och satte stopp för det försöket.
Gick väldigt bra med mig och cykel för man ligger i runt 220-230 i knixen där jag gick av.
Fick ta ett varv på Gottis cykel och sen var dom nöjda och jag fick min lapp också :rofl

Lite plast skador på cykeln så den är klar om ett par timmar. Var upp på akuten en sväng så dom fick kolla på min arm men inget brutet bara en FET muskel bristning i den. Nu är det dags att åka ut till vraket och göra henne fin igen, ska ju köra gelleråsen imorgon och onsdag :banana

Last edited:
C.K skrev:
2073307 Försökte ta en på vänstern precis i knixen och han driftade mot mig så det fanns ingen plats kvar :huvet... Gick ut i gräset och höll på att försöka rulla ut farten men så kom det en stor snöhög och satte stopp för det försöket.
Gick väldigt bra med mig och cykel för man ligger i runt 220-230 i knixen där jag gick av. Lite plast skador på cykeln så den är klar om ett par timmar. Var upp på akuten en sväng så dom fick kolla på min arm men inget brutet bara en FET muskel bristning i den. Nu är det dags att åka ut till varket och göra henne fin igen, ska ju köra gelleråsen imorgon och onsdag :banana

Respekt...inge gnäll där inte !! Se f-n till att du nu inte har nå skit som blir värre av att gasa runt. :yoparty

C.K skrev:
2073307
Fick ta ett varv på Gottis cykel och sen var dom nöjda och jag fick min lapp också :rofl

hmm man gick och hoppade i depån under tiden du va ute fan om du klota min hynda då hade du fått gått hem :fatta!

nu ska jag ut i garaget och tvätta av fanskapet det är ju gräs tom under sadeln :3freak

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph