Bilder från ERF Anderstorp 6/5

sven666 skrev:
ja vi fick en släng av ADHD där.. jag låg på sjukan och andraföraren satt och sket om jag inte minns fel.. :3freak

schyssta bilder iaf och grattis till placeringen :tummenupp
Hahaha vilken seriös satsning, jag gillar erat depåtält, men nästa gång går det säkert bättre :tummenupp

GSXR1100R skrev:
, jag gillar erat depåtält, men nästa gång går det säkert bättre :tummenupp

tack, det tog många timmar att designa :tungan

ja nästa race uteblir tyvärr (norge - too far, ingen tid), men på knutstorp får ni se upp för då är vi i farten igen :yoparty

GSXR1100R skrev:
CTD & ADHD har problem :va

Nu är skrotet ihop och fungerande igen :)
Nästa rejs skall vi lätt klara 4 timmar åtminstone

Coca cola och tryckluft löser den mesta rosten :yoparty

Otee skrev:
Nu är skrotet ihop och fungerande igen :)
Nästa rejs skall vi lätt klara 4 timmar åtminstone

Coca cola och tryckluft löser den mesta rosten :yoparty
Wehooo fan va gött :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Hahaha vilken seriös satsning, jag gillar erat depåtält, men nästa gång går det säkert bättre :tummenupp
Visst var det snyggt :tummenupp

Jag som teamchef solar mig i berömmet :D

Tyckte nog att vi(förutom Sven666 :fatta! )körde rätt bra med tanke på förutsättningarna.........
Vi hade totalt 10 timmar bankörningserfarenhet inför racet...... :rolleyes:
Dessutom räknade vi kallt med strålande sol hela racedagen varpå regndäck kändes som en onödig investering :kocko satt m a o och fikade den första timmen av racet :gnissla När vi efter en stor dos regnetbörslutafortsomfandans äntligen kom ut på banan hann vi(Jag&Tommy) köra varsin halvtimme innan Sven666 fick hjärnsläpp och vurpade på sitt andra varv :kocko Silvertejp är underbart så det dröjde inte särskilt länge innan Tommy var på banan o Sven kvar i sjukstugan..........
Tyvärr är konditionen i teamet mycket begränsad så på två förare blev det TÄTA byten för att orka hela racet....
Till slut lyckades vi inte gå i mål ändå p g a ett taktiskt genidrag.... Jag gick i depå med typ två minuters race kvar :mad:

Last edited:
Lust for Life skrev:
Visst var det snyggt :tummenupp

Jag som teamchef solar mig i berömmet :D

Tyckte nog att vi(förutom Sven666 :fatta! )körde rätt bra med tanke på förutsättningarna.........
Vi hade totalt 10 timmar bankörningserfarenhet inför racet...... :rolleyes:
Dessutom räknade vi kallt med strålande sol hela racedagen varpå regndäck kändes som en onödig investering :kocko satt m a o och fikade den första timmen av racet :gnissla När vi efter en stor dos regnetbörslutafortsomfandans äntligen kom ut på banan hann vi(Jag&Tommy) köra varsin halvtimme innan Sven666 fick hjärnsläpp och vurpade på sitt andra varv :kocko Silvertejp är underbart så det dröjde inte särskilt länge innan Tommy var på banan o Sven kvar i sjukstugan..........
Tyvärr är konditionen i teamet mycket begränsad så på två förare blev det TÄTA byten för att orka hela racet....
Till slut lyckades vi inte gå i mål ändå p g a ett taktiskt genidrag.... Jag gick i depå med typ två minuters race kvar :mad:
Ni är ADHD Racing :rofl

Nicke 98 skrev:
Ja, en sådär... hmm... 6-700 "Rossis" kan du nog räkna med vid nästa tävling!
Då måste ni ju komma ikapp oss först.... ur bollhavet :D

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back