Bilder från ERF Anderstorp 6/5

sven666 skrev:
ja vi fick en släng av ADHD där.. jag låg på sjukan och andraföraren satt och sket om jag inte minns fel.. :3freak

schyssta bilder iaf och grattis till placeringen :tummenupp
Hahaha vilken seriös satsning, jag gillar erat depåtält, men nästa gång går det säkert bättre :tummenupp

GSXR1100R skrev:
, jag gillar erat depåtält, men nästa gång går det säkert bättre :tummenupp

tack, det tog många timmar att designa :tungan

ja nästa race uteblir tyvärr (norge - too far, ingen tid), men på knutstorp får ni se upp för då är vi i farten igen :yoparty

GSXR1100R skrev:
CTD & ADHD har problem :va

Nu är skrotet ihop och fungerande igen :)
Nästa rejs skall vi lätt klara 4 timmar åtminstone

Coca cola och tryckluft löser den mesta rosten :yoparty

Otee skrev:
Nu är skrotet ihop och fungerande igen :)
Nästa rejs skall vi lätt klara 4 timmar åtminstone

Coca cola och tryckluft löser den mesta rosten :yoparty
Wehooo fan va gött :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Hahaha vilken seriös satsning, jag gillar erat depåtält, men nästa gång går det säkert bättre :tummenupp
Visst var det snyggt :tummenupp

Jag som teamchef solar mig i berömmet :D

Tyckte nog att vi(förutom Sven666 :fatta! )körde rätt bra med tanke på förutsättningarna.........
Vi hade totalt 10 timmar bankörningserfarenhet inför racet...... :rolleyes:
Dessutom räknade vi kallt med strålande sol hela racedagen varpå regndäck kändes som en onödig investering :kocko satt m a o och fikade den första timmen av racet :gnissla När vi efter en stor dos regnetbörslutafortsomfandans äntligen kom ut på banan hann vi(Jag&Tommy) köra varsin halvtimme innan Sven666 fick hjärnsläpp och vurpade på sitt andra varv :kocko Silvertejp är underbart så det dröjde inte särskilt länge innan Tommy var på banan o Sven kvar i sjukstugan..........
Tyvärr är konditionen i teamet mycket begränsad så på två förare blev det TÄTA byten för att orka hela racet....
Till slut lyckades vi inte gå i mål ändå p g a ett taktiskt genidrag.... Jag gick i depå med typ två minuters race kvar :mad:

Last edited:
Lust for Life skrev:
Visst var det snyggt :tummenupp

Jag som teamchef solar mig i berömmet :D

Tyckte nog att vi(förutom Sven666 :fatta! )körde rätt bra med tanke på förutsättningarna.........
Vi hade totalt 10 timmar bankörningserfarenhet inför racet...... :rolleyes:
Dessutom räknade vi kallt med strålande sol hela racedagen varpå regndäck kändes som en onödig investering :kocko satt m a o och fikade den första timmen av racet :gnissla När vi efter en stor dos regnetbörslutafortsomfandans äntligen kom ut på banan hann vi(Jag&Tommy) köra varsin halvtimme innan Sven666 fick hjärnsläpp och vurpade på sitt andra varv :kocko Silvertejp är underbart så det dröjde inte särskilt länge innan Tommy var på banan o Sven kvar i sjukstugan..........
Tyvärr är konditionen i teamet mycket begränsad så på två förare blev det TÄTA byten för att orka hela racet....
Till slut lyckades vi inte gå i mål ändå p g a ett taktiskt genidrag.... Jag gick i depå med typ två minuters race kvar :mad:
Ni är ADHD Racing :rofl

Nicke 98 skrev:
Ja, en sådär... hmm... 6-700 "Rossis" kan du nog räkna med vid nästa tävling!
Då måste ni ju komma ikapp oss först.... ur bollhavet :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...