Bilder från dagens körning.

Sammanfattning av dagen:

Vi samlades
Vi kramades
Vi fikade
Vi körde Bulten fram o tillbaka
Vi samlades
Vi kramades
Vi fikade
Vi kramades
Vi tankade
Vi fikade
Vi kramades
Å till slut så åt vi

Sluta nu kramas! Det är tjatigt! :hihi

Trevligt med bilder på alla Rockstars. :tummenupp
 
Mina bröder Måns och Felix vill inte kännas vid mig, sen jag drog över Måns fru Lena. Jag kan fan inte rå för att jag är oemotståndlig. :mad:
 
Mattias skrev:
Mina bröder Måns och Felix vill inte kännas vid mig, sen jag drog över Måns fru Lena. Jag kan fan inte rå för att jag är oemotståndlig. :mad:
Då får väl Måns hålla tummarna för att du inte drar på Kajsa också :hihi
 
Dea skrev:
Stackars Madde. Och skäms ni andra som var med som inte kunde hålla tillbaka det där odjuret från att tvinga sig på en stackars oskyldig kvinna.

Ja...jag va helt livrädd o visste inte vad jag skulle ta mig till. :eek:

En stor karl...eller ja..karl o karl.. :tungan som grabbar tag i mig hur som helst. Jag hade inte så mycket att sätta emot.

Det va i alla fall en jävligt trevlig dag, med körning i precis passande tempo. Och för all del så är väl "Bulten" en alldeles utomordenligt schysst hojväg.. men det KAN ju blir lite tradigt efter den 25:e vändan. :näsblod

Tjing!!

PS: Jocke...bra där med glassen i Nynäshamn...det va synnerligen ljus o god o ljus. :tummenupp
 
Madhonda skrev:
Det va i alla fall en jävligt trevlig dag, med körning i precis passande tempo. Och för all del så är väl "Bulten" en alldeles utomordenligt schysst hojväg.. men det KAN ju blir lite tradigt efter den 25:e vändan. :näsblod
Jag tyckte den var trist redan på första repan idag :(
Tröstade mig med en köttbullemacka på Rosenhill (som hade invaderats av svettiga cyklister i tajta dräkter som visade mer än vad man vill se på en man) :hihi
 
Rosenhill har bland det bästa kaffet i stan. För att inte tala om kanelbullarna.
Så jag förstår helt varför man vill "köra" bulten. Kör man där blir fikakassan större än soppakontot.
 
sandstream skrev:
Jag tyckte den var trist redan på första repan idag :(
Tröstade mig med en köttbullemacka på Rosenhill (som hade invaderats av svettiga cyklister i tajta dräkter som visade mer än vad man vill se på en man) :hihi
Jo, jag såg dig. Prova gasen så blir det kul.
 
RoLLeR --> Kan du få ditt ex (förmodar att du bara har ett ex dessutom) att sluta skicka sms till mig. Jag har fru och barn och är inte intresserad. Kan iofs forstå att hon behöver en riktig karl efter att ha varit tillsammans med dig men det här är ju löjligt.
 
Haha W000t? Vem tänker du på nu?

Goodstuff skrev:
RoLLeR --> Kan du få ditt ex (förmodar att du bara har ett ex dessutom) att sluta skicka sms till mig. Jag har fru och barn och är inte intresserad. Kan iofs forstå att hon behöver en riktig karl efter att ha varit tillsammans med dig men det här är ju löjligt.
 
Mattias skrev:
Jo, jag såg dig. Prova gasen så blir det kul.
Tveksamt om du såg mig, jag körde så sakta att jag borde ha sett dig :)

Slingerbulten kan aldrig bli kul för min del så det blir nog en pliktskyldig repa för att sedan få dricka det goda kaffet som Victor nämner :tummenupp
 
P@trik skrev:
Men jag såg dig.
En sådan färgmatchning missar man inte i första taget. :7peta
Visst är jag fin :)
Hoppas det inte var när jag fikade för hälsar du inte då blir det en :jäs
 
sandstream skrev:
Visst är jag fin :)
Hoppas det inte var när jag fikade för hälsar du inte då blir det en :jäs


Mötte dig när du förmodligen var på väg hem, i nått mindre villa område i slutet på bulten.


Annars hade jag kommit och tagit en tugga på köttbullmackan, dom är goda.. :nicka
 
P@trik skrev:
Mötte dig när du förmodligen var på väg hem, i nått mindre villa område i slutet på bulten.
Annars hade jag kommit och tagit en tugga på köttbullmackan, dom är goda.. :nicka
Du kan få den där förbannad löken de lägger på :D
 
Många bilder på en viss tjej blev det Roller :7peta
Lite lööööve efter vägen kanske? :D
 
Goodstuff skrev:
Skulle det finnas fler alltså?
Nu har du något att fundera över. :D

Nu vet jag vem du menar! jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att det va HENNE du menade. Du ska ge faen i mina ex! :finger
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top