Bilder från dagens körning.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tack alla för idag. Kul körning i rent otroligt högt tempo. Alla hängde på bra. Det va kul att det slöt upp en del folk på Slingerbulten. Hur visste ni att vi var där? :va

Bilder från bulten och ett av fikastoppen på Rosenhill. Min och Madhondas stjärt också. Vilken e finast?
 

Bifogat

  • 124_2443.JPG
    124_2443.JPG
    94.8 KB · Visningar: 614
  • 124_2444.JPG
    124_2444.JPG
    76.2 KB · Visningar: 432
  • 124_2445.JPG
    124_2445.JPG
    122 KB · Visningar: 458
  • 124_2446.JPG
    124_2446.JPG
    110.7 KB · Visningar: 261
  • 124_2448.JPG
    124_2448.JPG
    111.6 KB · Visningar: 374
  • 124_2449.JPG
    124_2449.JPG
    103.3 KB · Visningar: 469
Fortfarande fika på Rosenhill. Försökte jaga ikapp en ny förmåga vid namn Jocke, piercade killen. Han va vansinnigt snabb så han slöt upp med oss.
 

Bifogat

  • 124_2450.JPG
    124_2450.JPG
    100.6 KB · Visningar: 256
  • 124_2451.JPG
    124_2451.JPG
    94.9 KB · Visningar: 311
  • 124_2452.JPG
    124_2452.JPG
    100.7 KB · Visningar: 239
  • 124_2455.JPG
    124_2455.JPG
    113 KB · Visningar: 153
  • 124_2454.JPG
    124_2454.JPG
    111 KB · Visningar: 174
  • 124_2453.JPG
    124_2453.JPG
    103.5 KB · Visningar: 298
T-Korset på Bulten. Stockel, Madhonda, Fredde, Sensei, Jocke.
 

Bifogat

  • 124_2456.JPG
    124_2456.JPG
    123.7 KB · Visningar: 273
  • 124_2457.JPG
    124_2457.JPG
    109.9 KB · Visningar: 243
  • 124_2458.JPG
    124_2458.JPG
    114.6 KB · Visningar: 256
  • 124_2459.JPG
    124_2459.JPG
    113 KB · Visningar: 114
  • 124_2460.JPG
    124_2460.JPG
    131.3 KB · Visningar: 139
  • 124_2461.JPG
    124_2461.JPG
    99.9 KB · Visningar: 181
Dan the Man slöt upp.
 

Bifogat

  • 124_2464.JPG
    124_2464.JPG
    108.5 KB · Visningar: 213
  • 124_2463.JPG
    124_2463.JPG
    94.3 KB · Visningar: 656
  • 124_2462.JPG
    124_2462.JPG
    117.5 KB · Visningar: 389
  • 124_2465.JPG
    124_2465.JPG
    117.5 KB · Visningar: 189
  • 124_2466.JPG
    124_2466.JPG
    118.3 KB · Visningar: 209
  • 124_2467.JPG
    124_2467.JPG
    107.2 KB · Visningar: 168
Depåstop på Rosenhill igen med tankning. Nu har vi kört Slingerbulten fram och tillbaka 25 gånger. Madhonda börjar tycka det e enformigt. Jag förstår inte vad hon menar? Micke N slöt upp. Edit: Lite bilder från färjeläget på Wärmdö här också.
 

Bifogat

  • 124_2470.JPG
    124_2470.JPG
    97.2 KB · Visningar: 130
  • 124_2471.JPG
    124_2471.JPG
    107 KB · Visningar: 186
  • 124_2472.JPG
    124_2472.JPG
    91 KB · Visningar: 204
  • 124_2475.JPG
    124_2475.JPG
    89.3 KB · Visningar: 124
  • 124_2474.JPG
    124_2474.JPG
    115.2 KB · Visningar: 149
  • 124_2473.JPG
    124_2473.JPG
    124.8 KB · Visningar: 275
Last edited:
RoLLER skrev:
Tack alla för idag. Kul körning i rent otroligt högt tempo. Alla hängde på bra. Det va kul att det slöt upp en del folk på Slingerbulten. Hur visste ni att vi var där? :va

Bilder från bulten och ett av fikastoppen på Rosenhill. Min och Madhondas stjärt också. Vilken e finast?
hahaha snacka om att pissa in revir.. jag håller om min snygga tjej på alla bilder.. :hihi :hihi
 
Osså lite mat 5 timmar senare i Waxholm. Vi måste visa vilka som bestämmer på Bogesundsvägen också. Jag testar Dr Atkins metod. Syns det?
 

Bifogat

  • 124_2476.JPG
    124_2476.JPG
    91.1 KB · Visningar: 136
  • 124_2477.JPG
    124_2477.JPG
    77.2 KB · Visningar: 106
  • 124_2478.JPG
    124_2478.JPG
    86.2 KB · Visningar: 248
  • 124_2479.JPG
    124_2479.JPG
    85.9 KB · Visningar: 133
  • 124_2480.JPG
    124_2480.JPG
    87.1 KB · Visningar: 68
  • 124_2482.JPG
    124_2482.JPG
    87.2 KB · Visningar: 197
På den här bilden noterar man tre saker.

1. En feting 11:a. :yoparty
2. En snygg blondin. :tuttar
3. Mattias har bara en t-shirt. Kolla hans avatar så förstår ni. :D
 

Bifogat

  • 124_2448.JPG
    124_2448.JPG
    111.6 KB · Visningar: 408
Last edited:
crashtestdummy skrev:
hahaha snacka om att pissa in revir.. jag håller om min snygga tjej på alla bilder.. :hihi :hihi

Det var faktiskt första (andra?) gången jag träffade henne. Jag har den där effekten på tjejer. Dom vill kramas!
 
Ninjaboy skrev:
På den här bilden noterar man ju tre saker.

3. Mattias har bara en t-shirt. Kolla hans avatar så förstår ni. :D

Hahaha! Han har fått en arbets-pikéstjorta han kan använda också. Tveksamt om han frå slita på den privat ifos.
 
Ninjaboy skrev:
3. Mattias har bara en t-shirt. Kolla hans avatar så förstår ni. :D


Det fina är att den faktiskt inte ens är min. Jag drällde kaffe på den under en intensiv cybersex-akt igår kväll dessutom.
 
RoLLER skrev:
Osså lite mat 5 timmar senare i Waxholm. Vi måste visa vilka som bestämmer på Bogesundsvägen också.

Jag körde drygt två 30minuterspass på bogesund igår. Då ägde jag totalt. Fast jag var iofs där myckte tidigare än er misstänker jag.
 
Stackars Madde. Och skäms ni andra som var med som inte kunde hålla tillbaka det där odjuret från att tvinga sig på en stackars oskyldig kvinna.
 
Ninjaboy skrev:
På den här bilden noterar man tre saker.

1. En feting 11:a. :yoparty
2. En snygg blondin. :tuttar
3. Mattias har bara en t-shirt. Kolla hans avatar så förstår ni. :D
4. Att Mattias troligtivs är den okände tredje brodern i släkten Herngren :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top