Raderad medlem 26758
Guest
Haha.
Jo, jag har bytt till barnvagnsdäck i fram så att jag ska tro att jag kör sådär jättefort.
Nu bottnar mätaren redan på 3an!![]()
Ska du ut o fota idag ellir!
Jag har en fika att bjuda igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha.
Jo, jag har bytt till barnvagnsdäck i fram så att jag ska tro att jag kör sådär jättefort.
Nu bottnar mätaren redan på 3an!![]()
Tackar o bockar
Har dragit rätt mycke i färgreglaget ändå, men det är det som är kul, hur mycket kan man öka på olika saker innan det ser helt knäppt ut, osv.
Tack tack
Ja men är man singel så är man, sist jag såg en kroppskondom var förra sommaren! se så länge sen, man måste ju pass på!
O här kommer mina.Blev inte så många ,det bidde kallt..
https://lagring.storegate.se/user/Share.aspx?id=7157c8a1-0157-41a1-9789-cc5709604360
Tackar för alla super nicea bilder

Nu har ju jag lite livlig fantasi
men du har väl inte bäddat!
"Den som bäddar får ligga"
är ett välkänt gammalt ordspråk som Mammor sa till sina söner för länge sedan, kanske inte används i uppfostran nu för tiden
OBS har bara läst om det ordspråket.
Min Mamma sa "Den som bäddar får inte "StRyCk"
![]()
och ingen gör nåt!Grejjen är ju den att den man ligger med får bädda!
Ja där står man som 2och ingen gör nåt!

Har provat det osså, blev inget ligga alls
Så då provar jag med den andra
Är nog en klockren fras på krogen
Tjeeena.. jag har bäddat.![]()
Precis, de va år o dar sen jag fick ligga faktiskt! men de gör inte så mkt, jag kan bädda själv!
Hmmm.... bra kvinna reder sig själv.![]()

Borde vart runt 2-tiden, jag stog dock vid B&B-tanten ungefärMellan vilka tider stod ni och fotade på bulten igår? Tog en repa igår men va jag såg så var de tomt på fotografer längs bulten.
Fina bilder för den delen också!
eller tar hjälp av en annan![]()
Kvinna?
Skaffar man sig en hushållerska kan man be den ta extrajobb som sängbäddare (utöver städningen)

Se där ja, alltid kul att fastna på bild.
Blev ju kanonbilder...
Svart Hayabusa tackar för nya skrivbordsunderlägget...=)
Samt efterlyser skylt med "Fotografering pågår" så man kan lägga ner lite, här satt man och söndagsåkte i grodan ro, jag han ju inte lägga ner..![]()
Ja, det där jäkla stängslet var lite ivägenLite tråkigt att elstängslet kommit med på några av bilderna. Det kan visserligen gå att klona bort på några av bilderna.
Dom borde sätta upp ett jakttorn mitt på den där ängen, det vore perfekt att fota ifrån |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |