Bilder från bulten 2008-10-18

Haha.
Jo, jag har bytt till barnvagnsdäck i fram så att jag ska tro att jag kör sådär jättefort.
Nu bottnar mätaren redan på 3an! :D


:D Dutti! ja hjulet får ju snurra mer liksom!

Ska du ut o fota idag ellir!
Jag har en fika att bjuda igen.
 
Tackar o bockar
Har dragit rätt mycke i färgreglaget ändå, men det är det som är kul, hur mycket kan man öka på olika saker innan det ser helt knäppt ut, osv.



Tack tack

Ja allt handlar ju om smak och tycke och sammanhang! :tummenupp
 
Ja men är man singel så är man, sist jag såg en kroppskondom var förra sommaren! se så länge sen, man måste ju pass på!


Nu har ju jag lite livlig fantasi
men du har väl inte bäddat!



"Den som bäddar får ligga"

är ett välkänt gammalt ordspråk som Mammor sa till sina söner för länge sedan, kanske inte används i uppfostran nu för tiden

OBS har bara läst om det ordspråket.

Min Mamma sa "Den som bäddar får inte "StRyCk"


:D
 
Nu har ju jag lite livlig fantasi
men du har väl inte bäddat!



"Den som bäddar får ligga"

är ett välkänt gammalt ordspråk som Mammor sa till sina söner för länge sedan, kanske inte används i uppfostran nu för tiden

OBS har bara läst om det ordspråket.

Min Mamma sa "Den som bäddar får inte "StRyCk"


:D

Grejjen är ju den att den man ligger med får bädda!
Ja där står man som 2 :va och ingen gör nåt!
 
Grejjen är ju den att den man ligger med får bädda!
Ja där står man som 2 :va och ingen gör nåt!

Har provat det osså, blev inget ligga alls

Så då provar jag med den andra

Är nog en klockren fras på krogen

Tjeeena.. jag har bäddat. :tuttar
 
Har provat det osså, blev inget ligga alls

Så då provar jag med den andra

Är nog en klockren fras på krogen

Tjeeena.. jag har bäddat. :tuttar

Precis, de va år o dar sen jag fick ligga faktiskt! men de gör inte så mkt, jag kan bädda själv!
 
Mellan vilka tider stod ni och fotade på bulten igår? Tog en repa igår men va jag såg så var de tomt på fotografer längs bulten.
Fina bilder för den delen också!
 
Se där ja, alltid kul att fastna på bild.
Blev ju kanonbilder...
Svart Hayabusa tackar för nya skrivbordsunderlägget...=)

Samt efterlyser skylt med "Fotografering pågår" så man kan lägga ner lite, här satt man och söndagsåkte i grodan ro, jag han ju inte lägga ner..:brynad
 
Se där ja, alltid kul att fastna på bild.
Blev ju kanonbilder...
Svart Hayabusa tackar för nya skrivbordsunderlägget...=)

Samt efterlyser skylt med "Fotografering pågår" så man kan lägga ner lite, här satt man och söndagsåkte i grodan ro, jag han ju inte lägga ner..:brynad

Nej nej, Då får vi bara höra att fotograferna tar livet av hojåkare :)
 
Alltid kul att se bilder från dessa idoga och duktiga fotografer, ständigt uppskattade av alla dessa mc-åkare. Jag har kört bulten en handfull gånger, men aldrig fotat annat än vid Rosenhill.

Var har varit de bästa fotoplatserna under säsongen? Jag har sett en del tagna bilder med skylten Vedan på, så dessa måste ha varit fotade vid Sandtäppan.

Lite tråkigt att elstängslet kommit med på några av bilderna. Det kan visserligen gå att klona bort på några av bilderna.
 
Lite tråkigt att elstängslet kommit med på några av bilderna. Det kan visserligen gå att klona bort på några av bilderna.
Ja, det där jäkla stängslet var lite ivägen :( Men lite svårt att göra något åt, antagligen mindre poppis att ta bort det med motiveringen att vi vill ta coola bilder :hihi Dom borde sätta upp ett jakttorn mitt på den där ängen, det vore perfekt att fota ifrån :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top