Bilder från bulten 2008-10-18

Sådär ja,
Nu ska vi se om det blev något att hänga i gran, om inte så träffas vi på bulten kl 9 ikväll så får vi ta nya bilder

länk

Några prov

900%20boldor.jpg

bmw.jpg

jonny.jpg

pel.jpg

IMG_0209.jpg

Lomo%20(Original).jpg

IMG_0227.jpg






:D :D

Kommer kanske några bilder under kvällen

>>Eric
 
Last edited:
Lite trist att man inte kan leka med Photoshop med måtta, men det är kul.

:D :D

Kommer kanske några bilder under kvällen

>>Eric[/QUOTE]

Är ju kul ju!! Tack tack!!
Jimmy1.jpg
 
Lite trist att man inte kan leka med Photoshop med måtta, men det är kul.

:D :D

Kommer kanske några bilder under kvällen

>>Eric

Är ju kul ju!! Tack tack!!
View attachment 253282[/QUOTE]

Vissa bilder blir riktigt fräcka, fördel för röda gula och gröna hojar!
Men ganska tråkigt i längden med svartvit o vissa delar i färg.

Men fin bild på dig o tjejen!
 
Är ju så jävla kul med foton när man sitter hemma på kvällen!
Roligt för tjejen också som aldrig varit med på hojbilder tidigare! Så fler om ni har!:yoparty :yoparty
 
Haha, va ni är roliga. :)
Jag ser skitsnabb ut nu!

Snygga bilder av samtliga!
 
Väldigt fina bilder Eric, tack!!:)

Det är ju som rena julafton när man kommer hem och sätter sig framför datorn och väntar på bilderna:D
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top