Bilder från bandagen på knutstorp 090515

Hmmm wheelie bild på Robz, trodde det var strängt förbjudet med wheelies? :va:va ajabaja Robz :hihi:rofl

Fina bilder:tummenupp
Har du fler på den röda aprilian med uppfälda backspeglar,Bild nr 4 på översta raden,hade varit roligt att se.

Fina bilder:tummenupp
Har du fler på den röda aprilian med uppfälda backspeglar,Bild nr 4 på översta raden,hade varit roligt att se.

Den som ligger ute är den enda jag har på dig, men den är ju fin. ;)

Vad in i glödheta!!! Karl, du utnyttjar ju min narcissim, fullt medvetet förmodligen - ofint!! :mad:
2 bilder sålda! :tummenupp

I övrigt... jaaa vad finns att säga, alla är köpbara!
Som du vet vill jag gärna ha Triggerhappy-bilden - kan du inte lägga upp som bonus för alla att se?
Säkert bästa bilden alla kategorier!
KEEP IT UP! :tummenupp

Hmmm wheelie bild på Robz, trodde det var strängt förbjudet med wheelies? :va:va ajabaja Robz :hihi:rofl
Jösses... snacka om att bli tagen med byxan nere!
Mitt enda försvar är att denne herre:
http://www.bitsize.se/event-galleries/20090515_BHorbergs_Knutstorp/KL_20090515_588_bitsize.jpg
TVINGADE oss stackars steg 4 Instruktörer (6st den 14/4 i år) att lära sig "snabb utgång på rakan"... "Om ni inte kommer ut på bakan, gasar ni för dåligt"... ! Det är alltså Per "Gsson" Gustavsson, Mr BRH som tvingat mig till det :)Han är faan inte klok, med 1.01.1!!!:Bugar
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=EeEQ56vA2nc&fmt=18

Last edited:
Vad in i glödheta!!! Karl, du utnyttjar ju min narcissim, fullt medvetet förmodligen - ofint!! :mad:
2 bilder sålda! :tummenupp

I övrigt... jaaa vad finns att säga, alla är köpbara!
Som du vet vill jag gärna ha Triggerhappy-bilden - kan du inte lägga upp som bonus för alla att se?
Säkert bästa bilden alla kategorier!
KEEP IT UP! :tummenupp

Där är många fler på dig Robz, så egentligen är jag ju snäll som bara lägger upp två ;)

Ska titta efter triggerhappy-bilden minsann, så om jag kan lägga upp den bland mina portfoliobilder.

hehehe okej du är väl förlåten då ;) kan tänka mig att det kan vara svårt att hålla nere hojen när man kör 50+ ut på rakan och ska satsa på en super tid ;)

Men lite komiskt är det ändå :hihi:hihi

Jösses... snacka om att bli tagen med byxan nere!
Mitt enda försvar är att denne herre:
http://www.bitsize.se/event-galleries/20090515_BHorbergs_Knutstorp/KL_20090515_588_bitsize.jpg
TVINGADE oss stackars steg 4 Instruktörer (6st den 14/4 i år) att lära sig "snabb utgång på rakan"... "Om ni inte kommer ut på bakan, gasar ni för dåligt"... ! Det är alltså Per "Gsson" Gustavsson, Mr BRH som tvingat mig till det :)Han är faan inte klok, med 1.01.1!!!:Bugar
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=EeEQ56vA2nc&fmt=18

hehehe okej du är väl förlåten då ;) kan tänka mig att det kan vara svårt att hålla nere hojen när man kör 50+ ut på rakan och ska satsa på en super tid ;) ...

Lite OT nu, men det där är högst scary ut på rakan!
Man går från fullt nedlägg vänster i ca 100km/h och skall ut på rakan i högersväng, över en knuda och när skiten lyfter i ca 120-130 vill det till att man siktat rätt och har tillräckligt med fart "över" för att hamna rätt i högersväng (allt med framänden i luften). Sedan wobblar det till endast liite vid nedsättningen om man har siktat rätt, annars mycket :gnissla

EDIT:
4.30 in här ser du hur det är on board...

[YOUTUBE-ID]g8p1_oJcQS8[/YOUTUBE-ID]

:backontop

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...