Bilder från B-racet på Sviestad 21/9

valmers skrev:
Det verkar inte ha varit speciellt effektivt i Roberts fall.

Jag tror i och för sig inte att det beror på underarmarna att Kenny inte har varit sig själv de 3 senaste säsongerna.

Mattias mek fungerade fint. Nu har krampen flyttat sig från underarmen ner till tummens infästning. Betydligt mer acceptabelt. Nu var jag ju till o med vid medvetande när jag kom i mål och tog mig av hojen för egen maskin. Beach 2004 är för posers. Snart inleds Race 2004 där muskliga underarmar och kraftiga fingrar är målet!

Torkel skrev:
Sisådärja, 10MB bilder finns nu på LMS hemsida! http://www.lms.se om någon missat det, leta sedan under resultat...
Något mycket fokus på LMS förare kanske men det gör ju inget! :rock

Finfina bilder och av dessa kan man (med lite vilja) se.

* LMSare verkar vara glada utan hjälm på
* LMSare verkar vara arga/bestämda med hjälm på
* LMSare tycker om IXS
* Torkel har händerna under täcket (handduken?)
* #82 måste vara en hyvens prick eftersom han får vara med på så många bilder.

:hej

Don Quixote skrev:
Mattias mek fungerade fint. Nu har krampen flyttat sig från underarmen ner till tummens infästning. Betydligt mer acceptabelt. Nu var jag ju till o med vid medvetande när jag kom i mål och tog mig av hojen för egen maskin. Beach 2004 är för posers. Snart inleds Race 2004 där muskliga underarmar och kraftiga fingrar är målet!

Så det blir en fullsäsongssatsning nästa år?

McB skrev:
Så det blir en fullsäsongssatsning nästa år?

Japp!! Det ska mycket till för att stoppa det. Ska försöka att inte åka och jobba utan i stället ha spänn så det räcker. En snål vinter stundar.
Hojen ska inte göras mycket med. Som Chrille sa "Det är så svårt att snacka fjädring och inställningar med dig för när man frågar hur det känns säger du bara att allt är perfekt" ;) Ny gaffelolja och ev. ett par hårdare fjädrar får det nog bli dock då man inte kan bromsa så där väldans hårt innan det börjar studsa duktigt. Bakdämparen lämnas som den är för stunden då den varken äter däck eller beter sig underligt.
520 kedja och drev är också på tapeten då jag inte ens lägger i 5an på Åsenrakan.

Don Quixote skrev:
Japp!! Det ska mycket till för att stoppa det. Ska försöka att inte åka och jobba utan i stället ha spänn så det räcker. En snål vinter stundar.
Hojen ska inte göras mycket med. Som Chrille sa "Det är så svårt att snacka fjädring och inställningar med dig för när man frågar hur det känns säger du bara att allt är perfekt" ;) Ny gaffelolja och ev. ett par hårdare fjädrar får det nog bli dock då man inte kan bromsa så där väldans hårt innan det börjar studsa duktigt. Bakdämparen lämnas som den är för stunden då den varken äter däck eller beter sig underligt.
520 kedja och drev är också på tapeten då jag inte ens lägger i 5an på Åsenrakan.

Fusk! Du har ju tid och pengar att köra så det räknas inte. Jag vill också har råd och tid! :gråta

Don Quixote skrev:

Det är nog bäst du tränar hårt, för annars lär du få kramp så det räcker, när du försöker köra ifatt mig. :hej

Last edited:
Damn! GalneÄlgen är på hugget efter helgens nederlag mot märkesbrodern. This will be interesting..

Chrille skrev:
Damn! GalneÄlgen är på hugget efter helgens nederlag mot märkesbrodern. This will be interesting..

Tänk om nupparen blandar sig i diskussionen också. Fast det är väl ingen risk.

håkanolsson skrev:
OK, nu har jag skickat länk till Torkel-LMS. 14 st bilder från i Söndags. Vi får se om han lägger ut.

Öhh, lägg ut den här istället, torkel ska väl inte ha ensamrätt? ;)

Mad Moose skrev:
Det är nog bäst du tränar hårt, för annars lär du få kramp så det räcker, när du försöker köra ifatt mig. :hej

The force is strong in this one...

Men om vi ska vara ärliga och se till helgens resultat är det nog du som bör lägga upp en träningsplan ;)
Det känns som vi kommer ha fler drabbningar nästa år! Ser fram mot det :crash

oFFkeFF skrev:
Öhh, lägg ut den här istället, torkel ska väl inte ha ensamrätt? ;)

Det är en zip. Men även om det inte var, så har jag lovat bort till dem. Jag brukar aldrig hålla vad jag lovar så jag tänkte prova-på, som omväxling.

/h

Håkans 14 fina bilder finns nu till allmänt beskådande på samma ställe som de övriga bilderna!

Don Quixote skrev:
The force is strong in this one...

Men om vi ska vara ärliga och se till helgens resultat är det nog du som bör lägga upp en träningsplan ;)
Det känns som vi kommer ha fler drabbningar nästa år! Ser fram mot det :crash

Nääää vi räknar väl bara kvalet, :p, nähä.
Ok da jag ilar direkt till gymmet. :rock

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...