Bilder från årets sista dag Sturup 2009!!

Haha, den sista bilden var lätt den snyggaste ;)
/LayDeeOmega på hellraisers konto

Tjena Papz...

Riktigt balla bilder...:tummenupp

Med vänliga hälsningar

Riktigt feta bilder idag.
Jäkla typiskt. Så fort en annan lärt sig att få till ett o annat "skott" så kommer du med nya feta vinklar o bara drar ifrån! :brinnerup

Jag gillar bilderna ut på start och mål, mycket action i dom.
Framför allt bild 4422 där man ser hur Jens blir frånkörd av ett helt tåg med hojar :D

Härliga färger o mycket fart i bilderna idag. Det är riktigt hög kvalitet rakt igenom. Imponerande. :tummenupp

Riktigt feta bilder idag.
Jäkla typiskt. Så fort en annan lärt sig att få till ett o annat "skott" så kommer du med nya feta vinklar o bara drar ifrån! :brinnerup

Jag gillar bilderna ut på start och mål, mycket action i dom.
Framför allt bild 4422 där man ser hur Jens blir frånkörd av ett helt tåg med hojar :D

Härliga färger o mycket fart i bilderna idag. Det är riktigt hög kvalitet rakt igenom. Imponerande. :tummenupp

Thank you thank you :Bugar
Jag ansträngde mig riktigt idag. Verkar som om alla var på G ordentligt idag.. och det smittade av sig på mig också. Folk körde som om det inte fanns någon morgondag. Även om marginalerna verkade vara betydligt mindre så var det ingen som kraschade ordentligt och det är ju bra! :tummenupp

Mycket bra bilder. :bow Är något avis på skärpan i dina bilder.. jag skyller naturligtvis på tekniken.. ;)

Kanon fina bilder, djup, skärpa, fart allt finns med. Kul att man dessutom är med på många bilder:)

Kanon fina bilder, djup, skärpa, fart allt finns med. Kul att man dessutom är med på många bilder:)

Tackar!
Då har jag lyckats på alla punkter!

Mycket bra bilder. :bow Är något avis på skärpan i dina bilder.. jag skyller naturligtvis på tekniken.. ;)

Inget fel på dina bilder!

Du hade ju en lite äldre modell av både kamera o objektiv.. om du hade tänkt uppgradera så har du mycket roligt framför dig. :banana

Last edited:
Kanon fina bilder!
Tom jag som körde runt i mys pyss tempo fastnade :)

Vad tar du för bilderna?
Jag är intresserad av några av dom:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back