Bilder från årets sista dag Sturup 2009!!

Jag måste nog säga att jag gillar bild 4867 bäst :)
Vilken fin ex team kompis man har :D

Edit: var ju tvungen att lägga upp bilden, som så klart är tagen av paparazzi

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    90.4 KB · Visningar: 63
Last edited:
Madicken tappade farten förra året och han kryper fortfarande runt på alla fyra och letar efter den.
Det där är nog sant tyvärr... :död
Man skulle haft en riktigt ratbike att köra på. En sån man inte behöver vara rädd om, en sån som du har alltså. :tungan

Sanningen är denna, som vanligt när Tusse mekat så var det nåt som gick fort och fel.
Förra gången var det bultarna till främre bromsoket som han "glömde" spänna och nu rann det vätska ur hojen. Ett toppfyllt expansionskärl och ett lock som inte var rätt påsatt var det denna gång.

Eftersom det skrattas i inlägget ovan kanske jag ska berätta historien om strömbrytaren på R1:an..? Den som gjorde att vi fick köpa två CDI-boxar... :tungan

Eller om kabelstammen som "bara" skulle klippas lite...? :D:krama

Det där är nog sant tyvärr... :död
Man skulle haft en riktigt ratbike att köra på. En sån man inte behöver vara rädd om, en sån som du har alltså. :tungan

Sanningen är denna, som vanligt när Tusse mekat så var det nåt som gick fort och fel.
Förra gången var det bultarna till främre bromsoket som han "glömde" spänna och nu rann det vätska ur hojen. Ett toppfyllt expansionskärl och ett lock som inte var rätt påsatt var det denna gång.

Eftersom det skrattas i inlägget ovan kanske jag ska berätta historien om strömbrytaren på R1:an..? Den som gjorde att vi fick köpa två CDI-boxar... :tungan

Eller om kabelstammen som "bara" skulle klippas lite...? :D:krama

Köp en ratbike du oxo, låt inte Tusse besudla den bara :D

Halloj Anders!

Om du kommer till Knudan i morron får du väldigt gärna ta lite foto på mig, har inte så många foton från i år på mig och min svarta hoj. :Bugar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph