Bilder Bulten 12/7

  • Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date

Raderad medlem 26758

Guest
Några bilder från dagen..
 

Bifogat

  • 009.jpg
    009.jpg
    236 KB · Visningar: 264
  • 061.jpg
    061.jpg
    197.8 KB · Visningar: 210
  • 059.jpg
    059.jpg
    169.4 KB · Visningar: 408
  • 048.jpg
    048.jpg
    152 KB · Visningar: 277
  • 047.jpg
    047.jpg
    199.8 KB · Visningar: 136
  • 025.jpg
    025.jpg
    187.1 KB · Visningar: 184
  • 024.jpg
    024.jpg
    220.6 KB · Visningar: 167
Last edited by a moderator:
Mer bilder.
 

Bifogat

  • 074.jpg
    074.jpg
    220.9 KB · Visningar: 399
  • 078.jpg
    078.jpg
    228.8 KB · Visningar: 196
  • 097.jpg
    097.jpg
    173.1 KB · Visningar: 269
  • 099.jpg
    099.jpg
    157.2 KB · Visningar: 513
nice,du fick med den lille knatten:) och den stora röda sportvagnen:D
 
Härliga bilder.
Gillar bilden på bussen...
Schysst nerlägg på sista bilden, med skjuts...
 
Inte min platts att bestämma vad man vill utsätta sina barn för men jag skulle ALDRIG köra hoj med en liten unge, inte ens i 50km/h!


Det som känns så fel i det hela är att ett barn omöjligt kan vara medveten om riskerna, att åka hoj är !farligt!. Jag kör varje dag och gör det efter att medvetet avväga riskerna vilket en unge inte kan!


Aja... det är du som får leva med sorgen om det händer någott, kommer nog kännas ganska onödigt. Du kanske tar det lungt men bulten är hem till sthlms värsta åka-fort-och-ta-upp-hela-körbanan-även-i-dolda-kurvor-förare så olykan väntar runt varje hörn oavsett hur bra/lungt du kör, kunde nog inte valt en farligare väg.

Bara en tanke.............. :va
 
Inte min platts att bestämma vad man vill utsätta sina barn för men jag skulle ALDRIG köra hoj med en liten unge, inte ens i 50km/h!


Det som känns så fel i det hela är att ett barn omöjligt kan vara medveten om riskerna, att åka hoj är !farligt!. Jag kör varje dag och gör det efter att medvetet avväga riskerna vilket en unge inte kan!


Aja... det är du som får leva med sorgen om det händer någott, kommer nog kännas ganska onödigt. Du kanske tar det lungt men bulten är hem till sthlms värsta åka-fort-och-ta-upp-hela-körbanan-även-i-dolda-kurvor-förare så olykan väntar runt varje hörn oavsett hur bra/lungt du kör, kunde nog inte valt en farligare väg.

Bara en tanke.............. :va

Tänker svara bara för att mina ungar älskar att åka med....

Det är inte säkrare att gå över gatan. Möjligtvis farligare för då har man ingen skyddsutrustning alls.
Bilden talar bara om att det är en liten person i full skyddsutrustning OCH säkerhetssele .. kanske inte är ett barn .. kan vara fru eller flickvän :rolleyes: ;)

Du gör som du vill .. tänker inte klandra dig för det ... undrar hur barn blir medvetna om riskerna i trafiken om man inte berättar det för dem ..
Jag berättar för mina vad som kan hända varje gång de drar på sig utrustningen... samma sak när vi går över gatan eller har säkerhetsbälte på i bilen osv ;)
 
Last edited:
BTW det råkade inte fastna någon bild på en stor grön offroad hoj som lunkade förbi 3ggr på raken? :tungan
 
Jag såg nog att någon fotograferade mig, var det fler fotografer där idag eller var min lilla hoj för liten för att fastna på linsen?:D

Fina bilder föresten:tummenupp
 
Tyvärr inte på mina bilder =)



BTW det råkade inte fastna någon bild på en stor grön offroad hoj som lunkade förbi 3ggr på raken? :tungan

Kanske, men jag är superdålig på modeller så du kanske kan ge en beskrivning av hojen?:rolleyes:
Jag såg nog att någon fotograferade mig, var det fler fotografer där idag eller var min lilla hoj för liten för att fastna på linsen?:D

Fina bilder föresten:tummenupp
 
Last edited by a moderator:
Nice Miss A.

Btw vart tog den där kartan vägen som visade lite tips vart man kan stå & skjuta?
 
Nice Miss A.

Btw vart tog den där kartan vägen som visade lite tips vart man kan stå & skjuta?

Tack!
jag vet inte vilken karta du pratar om =)


Kolla här :)

Karta_bulten.jpg


Finns en till karta med att par andra platser markerade HÄR
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top