Ludde Ludde
Ny medlem
Här är dagens bidrag från mig. Och, JAA, det finns en 125:a med
https://lagring.storegate.se/user/Share.aspx?id=9b0d601d-2a22-400d-aa85-9ab2d4501149
Härligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här är dagens bidrag från mig. Och, JAA, det finns en 125:a med
https://lagring.storegate.se/user/Share.aspx?id=9b0d601d-2a22-400d-aa85-9ab2d4501149
Här är dagens bidrag från mig. Och, JAA, det finns en 125:a med
https://lagring.storegate.se/user/Share.aspx?id=9b0d601d-2a22-400d-aa85-9ab2d4501149
Kanon men är den vägen ifrån vänster stora vägen???
Om du menar t-korset i början, så är det vägen till Rosenhill.
Miss A: Var min hoj för risig för att hamna på bild?![]()
Här är dagens bidrag från mig. Och, JAA, det finns en 125:a med
https://lagring.storegate.se/user/Share.aspx?id=9b0d601d-2a22-400d-aa85-9ab2d4501149
Snyggt Anna!!!![]()
Fick ni någon bild på en röd svart zx7-r? Åkte på bulten runt 16:00 ungefär
Tänker svara bara för att mina ungar älskar att åka med....
Det är inte säkrare att gå över gatan. Möjligtvis farligare för då har man ingen skyddsutrustning alls.
Bilden talar bara om att det är en liten person i full skyddsutrustning OCH säkerhetssele .. kanske inte är ett barn .. kan vara fru eller flickvän![]()
Du gör som du vill .. tänker inte klandra dig för det ... undrar hur barn blir medvetna om riskerna i trafiken om man inte berättar det för dem ..
Jag berättar för mina vad som kan hända varje gång de drar på sig utrustningen... samma sak när vi går över gatan eller har säkerhetsbälte på i bilen osv![]()
Tack tack tack alla för komplimangerna!
=)
och det frågar du mig som inte kan ett smack om modeller =)
Beskriv förarens hjälm eller något så ska jag kika efter !
Kolla in dom här bilderna så kanske du kan hitta en liknande hjälm och hoj (den röda svarta) på någon av dina bilder. Bild 2 så är det hojjen som står längst fram. Hoppas du hittar det. För det är verkligen bra bilder som du har tagit så man får hoppas att du fått med mig med.
Inte världens bästa skärpa mm.. Men det var den ända jag hade på dig!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |